IT&C, Social

Economia Europei influentata de ambalaje plastic SchoellerAllibert

Gospodarii stiu ca sunt momente in care nu pot desfasura anumite activitati, daca nu dispun de ambalajele necesare, iar in ultimii ani, majoritatea ambalajelor sunt din plastic. Plasticul de calitatea premium nu se sparge, nu rugineste si nu se umple de carii, iar durata sa de viata este mult mai mare ca a lemnului sau a metalului de calitate dubioasa.

Nu se poate pune varza la murat fara clasicele bidoane din plastic sau containere din plastic, prevazute cu capac. Capacul care se inchide asigura igiena alimentelor din recipientul respectiv. In trecut se foloseau putinile sau butoaiele din lemn, dar ambalajele din plastic sunt mult mai eficiente.

In primul rand, butoaiele din lemn sunt foarte scumpe si in tara mai sunt putini mesteri care sa le faca. De regula se da comanda astazi, iar produsul este adus peste 2-3 luni. Uneori oamenii nu isi permit sa astepte asa de mult.

De asemenea, butoiul se usuca in momentul in care se goleste si necesita o pregatirea prealabila. Ambalajele din plastic sunt mult mai practice. In afara spalarii atente cu detergent nu mai trebuie facut nimic altceva.

Culesul merelor din pom cu mana nu incepe pana cand fermierul sau gospodarul nu are suficiente ladite din26 plastic in care sa le puna.

Ambalaje plastic SchoellerAllibert sustin economia europeana, nationala si pe cea familiala. Cei care cresc vaci pentru lapte stiu cat de utile sunt galetile din plastic prevazute cu capac pentru transportul alimentului de la sursa in locul  in care este prelucrat.

Un container cu peretii etansi din plastic, prevazut cu un capac sigur este vasul ideal in care se poate pastra branza de oaie sau de vaca la saramura.

Niciun alt ambalaj nu este la fel de usor de manipulat, de utilizat si de igienizat cum sunt containerele, butoaiele, lazile sau bidoanele din plastic. Cu borcanele din sticla lumea umbla atent de parca ar avea in mana un ou. Oricand se pot sparge. Daca se sparg in timpul manipularii este posibil ca persoana care se afla in locul respectiv sa se raneasca. Dar plasticul si daca ar crapa (prin absurd) din el nu sar cioburi care sa taie sau sa se infiga in mana sau in picior.

De la economia de tip familial, se poate trece la comert. Painea este adusa in magazine in lazi mari din plastic fiindca este proaspata si daca ar fi pusa in lazi cu suprafata mai mica s-ar turti sau s-ar lipi una de alta.

In lazile din plastic, spalate dupa fiecare aprovizionare, alimentul de baza este manipulat in conditii de maxima igiena. Pachetele de unt aduse din fabrica in supermarketuri sau in magazinele speciale de lactate sunt asezate in containere din plastic ca ambalajul alimentului sa nu intra in contact cu caroseria camionului care ar putea fi plina de microbi sau de praf.

Exista containere speciale care nu ocupa mult loc in depozite pentru ca sunt pliabile si stivuibile. Producatorul este asa de empatic, incat ofera ambalaje din plastic la vanzare sau le inchiriaza, intelegand criza prin care trec antreprenorii.

Marile fabrici isi vor reduce programul de munca, vor plati energia mai mult, de aceea Schoellerallibert inchiriaza ambalajele ca in acest mod costurile sa fie mai mici. Tot pentru a ajuta antreprenorii, compania a pus la punct ambalajele inteligente care ofera informatii despre:

-locul in care se afla;

-daca sunt manipulate sau nu si asa angajatorul afla daca salariatii care nu sunt supravegheati direct sunt constiinciosi sau nu;

-temperatura din locul in care se afla ambalajele pline.

Toate aceste informatii duc la realizarea unor economii semnificative. Ambalajele inteligente vor semnala proprietarului cand sunt furate, iar cand se va populariza aceasta particularitate a lor, nimeni nu va mai indrazni sa isi insuseasca un obiect care nu-i apartine.

Senzorii montati pe ambalajele inteligente sunt adevarati paznici ai angajatilor. Managerul sau patronul va sti cand nu se lucreaza intr-un depozit sau intr-un sector al firmei/fermei sale.

Stiind temperatura de depozitare, antreprenorul va avea grija ca produsele sale din ambalajele inteligente sa ajunga in stare excelenta la consumatori si in acest fel nu vor mai exista reclamatii la protectia consumatorului.

O fabrica de bere care comanda ambalaje inteligente si personalizate de la aceasta companie va fi sigura ca le va avea cel putin 10 ani, iar cand nu vor mai fi bune, le va putea recicla si poluarea va fi 0.

Cu lazile inteligente si personalizate pentru sticle de bere afacerea va fi vizibila si orice antreprenor ar trebui sa isi personalizeze ambalajele.

Oamenii care asista intamplator la manipularea lazilor sunt incantati de culori, de insemne, de sloganuri si vor sa incerce si ei berea aceea. Descoperind cat este de buna, vor deveni clienti fideli chiar daca produsul este mai scump decat berea furnizata de alti producatori.

Oamenii sunt atrasi de ambalajele de lux, placut colorate, bine realizate. Se intampla adesea ca un cumparator sa aleaga bomboanele de ciocolata dupa cutie, iar cand deschid ambalajul sa fie dezamagiti.

Este bine ca orice furnizor de produse sa fie atent si la ambalaje, dar sa aiba grija si la calitatea produselor. Orice s-ar spune, ambalajul poate creste cu cel putin 30 % vanzarile.

Compania de ambalaje din plastic sustine producatorii, comerciantii si gospodarii de peste 60 de ani, oferindu-le ambalajele de care au nevoie.

In cazul in care un antreprenor doreste un ambalaj special care nu se afla in stoc, compania il produce la cerere, fie lucrand dupa proiectul realizat de beneficiar, fie punandu-i acestuia la dispozitie ingineri care sa realizeze si proiectarea. Dupa multe teste, produsul va fi fabricat in serie daca reuseste sa atinga standardele calitatii si eficientei.