Actualitate

Ieri, 4 aprilie, s-a deschis un nou sediu de Evidență a Persoanelor în Sectorul 6, în Cora Lujerului

Ieri, 4 aprilie, a fost deschis un nou centru modern de Evidență a Persoanelor în Cora Lujerului, de pe Bulevardul Iuliu Maniu nr. 19 din Sectorul 6. Potrivit unui comunicat de presă, Ciprian Ciucu a anunțat că acesta este primul din cele trei centre moderne pe care le vor avea locuitorii din Sectorul 6. Primarul a mai spus că această deschidere va elimina spațiile mici și aglomerate din secțiile de poliție, unde locuitorii obișnuiau să meargă pentru a-și schimba cărțile de identitate sau a-și pune viza de flotant.

Azi am deschis un sediu nou de Evidență a Persoanelor în Cora Lujerului (Bd. Iuliu Maniu nr. 19). Este primul din cele trei centre moderne pe care le vom avea. Celelalte două vor fi la Orizont și în Giulești.
Politica noastră este să avem sedii civilizate, oamenii să vină cu încredere, să-și ia bon de ordine, să nu aștepte mult la coadă, să primească informații. Așa arată orice sediu de relații cu publicul al unei firme private. Astfel, aducem practici bune din mediul privat în cel de stat.

Pe 10 aprilie, va fi inaugurat al doilea sediu modern de Evidență a Persoanelor în incinta Complexului Orizont de pe Bulevardul Drumul Taberei nr. 18. În curând, va fi inaugurat și al treilea sediu de pe Calea Giulești nr. 125, unde se afla spațiul al Direcției Generale de Taxe și Impozite Locale (DGTIL). Aceste locații au fost alese datorită circulației intense din aceste zone, astfel încât să poată deservi uniform întregul Sector 6.

Noul sediu din Cora are cinci ghișee amenajate. Până acum, în fiecare locație era disponibil un singur ghișeu, adică cinci în total. De asemenea, noile sedii au mobilier modern, inclusiv un panou digital pentru afișarea ordinei bonurilor și o zonă de recepție în care cetățenii pot primi informații despre cum să completeze formularele.

Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6 avea cinci birouri în cinci secții de poliție, însă acestea vor fi închise și vor primi alte destinații. Birourile din Șoseaua Virtuții nr. 1-3 și cel din Aleea Callatis nr. 1A (Secția 25) vor fi deschise până la sfârșitul lunii și vor elibera doar documente, în timp ce birourile de pe Strada Dezrobirii nr. 37 (Secția 21) și de pe Strada Brașov nr. 19 (Secția 22) vor fi deschise până pe 10 aprilie atât pentru primiri, cât și pentru eliberări de documente, apoi vor funcționa până la sfârșitul lunii aprilie doar pentru eliberarea actelor de identitate. Biroul de pe Strada George Mihail Zamfirescu nr. 52 (Secția 20) va rămâne singurul care va continua să funcționeze atât pentru primiri, cât și pentru eliberări de documente, până în momentul în care se va muta în sediul de pe Calea Giulești.

Citește și  O Femeie din Botoșani vindecată de COVID și-a pus capăt zilelor

Programul cu publicul nu va suferi modificări și va fi următorul:

  • Luni, marți și joi între orele 09:00 și 15:00,
  • Miercuri între orele 10:00 și 18:00,
  • Vineri între orele 09:00 și 14:00.
blank