Orange România, cel mai mare operator telecom mobila ţara , a anunţat rezultate excelente pentru intervalul iulie-septembrie, iar numărul clienţilor care s-au abonat este uriasi.

La 30 septembrie 2018, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.900.000 de clienţi, în creştere cu 1.8% comparativ cu finalul T3 2017. În intervalul iulie-septembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 287 milioane de euro, în creştere cu 3.5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

La finalul lunii septembrie 3,84 milioane de clienţi foloseau serviciile Orange 4G, în creştere cu 34% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2017. Această evoluţie pozitivă s-a regăsit şi în consumul de date mobile, care a înregistrat o creştere de aproximativ 80% comparativ cu T3 2017. La finalul lunii septembrie, reţeaua Orange 4G acoperea 95.9% din populaţia ţării. În plus, procesul de dezvoltare a reţelei 4G+ a continuat, astfel încât clienţii din 161 de oraşe puteau experimenta viteze 4G+ de până la 500 Mbps.  

 La finalul lunii septembrie, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra 476.000 clienţi, în creştere cu 29% faţă de T3 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau peste 260.000 de clienţi, în creştere cu 67% faţă de aceeaşi perioadă din 2017.
 

La finalul lunii septembrie, numărul clienţilor care au ales serviciul Orange Money a depăşit 100.000, o creştere cu peste 70% comparativ cu finalul lunii septembrie 2017.