Iata de ce te ingrasi in anumite parti ale corpului si cum poti slabi Potrivit oamenilor de știință, distribuția de grăsime într-o anumită parte a corpului dezvăluie multe despre obiceiurile legate de dietă, iar dacă știi de ce acumulezi mai multă grăsime într-un loc anume vei ști cum să scapi de ea, scrie site-ul popsci.com.

Prin urmare, iată cum poți slăbi doar în anumite zone ale corpului:

Zona abdominală, fese și picioare
Aceste zone sunt incluse în „zona critică” la femei, iar acest lucru înseamnă că, în cele mai multe cazuri, excesul de grăsime din aceste părți ale corpului sunt cauzate de lipsa activității fizice. De asemenea, femeile câștigă în greutate în aceste zone și ca urmare a sarcinii.

Prin urmare, ai nevoie de exerciții de anduranță. Mersul cu bicicleta, dar și antrenamentele destinate părții inferioare sunt recomandate.

Spatele și zona pieptului
Dacă ați câștigat grăsime în aceste zone, înseamnă că mâncați alimente nesănătoase sau săriți peste mese și apoi mâncați prea mult. Mai mult decât atât, aceasta indică faptul că nu sunteți suficient de activi fizic.

Pentru a slăbi în aceste zone, treci pe o dietă sănătoasă, compusă din 5 mese, în cantități moderate, dar nu bogate în calorii. De asemenea, trebuie să fiți mai activi, înotați, alergați, faceți exerciții fizice pentru abdomen și spate și mergeți cât mai mult pe jos.

Citeste si...  NU soarele cauzează cancer, ci loţiunile de plajă, este concluzia unui nou STUDIU

Zona abdominală de la ombilic la partea lombară a spatelui
În cazul în care burta este zona care vă pune probleme, aici existând un exces de grăsime, aceasta înseamnă că organismul dumneavoastră produce cantități excesive de cortizol, hormonul stresului.

Prin urmare, încearcă yoga sau Pilates și începe să consumi alimente bogate în minerale, fibre și vitamine. Mai mult decât atât, în cazul în care abdomenul este umflat tot timpul, acesta poate fi rezultat al excesului de alcool sau al problemelor de respirație. În acest caz, reduceți consumul de băuturi alcoolice și consultați un medic.

Partea superioară a corpului
În cazul în care grăsimea s-a acumulat mai ales pe antebrațe, mâini, spate, umeri, piept, abdomen, este o altă dovadă a faptului că nu faceți exerciții fizice și consumați alimente nesănătoase.

Prin urmare, modificați-vă dieta și consumați maximum 1000 de kilocalorii pe zi, iar exercițiile trebuie făcute de 5 ori pe săptămână, timp de 30 până la 60 de minute. Pentru cele mai bune rezultate, alege exercițiile cardio.