Facebook e în fierbere. Utilizatorii vorbesc despre noua schimbare pe care rețeaua socială a făcut-o. Nu s-a mai întâmplat așa ceva în ultimii patru ani, încă de când Mark Zuckerberg a anunțat că face o trecere importantă pentru News Feed. Firesc, internauții s-au împărțit rapid în două tabere: cei care apreciază schimbarea, cei care vor totul la fel ca înainte, fără bătăi de cap.

Pagina de socializare a marcat finalul de aprilie cu o schimbare mare pentru News Feed. La prima vedere s-ar putea să nu-ți pese. Dar, dacă ești în România, cel mai probabil poți folosi noile reacții pe care Facebook le are.

Sunt aceleași reacții pe care rețeaua socială le-a introdus în urmă cu câțiva ani. Doar că acum le-a schimbat designul ca să fie mai prietenoase. De data asta, s-ar putea să le ratezi dacă nu ești atent.

Facebook a introdus un set noi de reacții – atât pe aplicație, cât și pe desktop. Sunt mai animate, ceva mai colorate, ceva mai 3D și la fel de (in)utile ca până acum.

Citeste si...  Casnica de la Masterchef injurata ca la usa cortului pe Facebook

Odată cu aceste reacții noi, unii utilizatori ar putea vedea și două tipuri de butoane Like: unul galben, clasic, și unul în jos, de dislike. Totuși, acest set de reacții ar putea fi disponibil doar pentru comentarii, după cum a promis Facebook opțiunea de downvote și upvote. Asta înseamnă că vei putea dezaproba mai ușor comentariile care nu-ți plac.

Ce vezi mai sus e noul set de reacții disponibile în România. Sunt disponibile atât la postări, cât si la comentarii. După cum vezi, reacția Angry e ceva mai colorată, un roșu mai intens, iar acel deget de like e mai albastru. Totodată, acea inimă e mai frumos făcută, mai accentuată.