Când intri într-un magazin, e imposibil să nu observi o gamă largă de iaurt. Dacă eşti o fire nehotărâtă, e posibil să îţi fie greu să alegi. De aceea, este important să fii informat din timp cu privire la varietatea de produse existente în comerţ, ca să ştii ce e mai sănătos pentru tine.

Iaurtul grecesc, savoare cremoasă
Iaurt grecesc este obţinut prin eliminarea zerului, ceea ce îl face să aibă mai multe proteine în raport cu un iaurt obişnuit. Ajută metabolismul tău să funcţioneze corect, datorită conţinutului scăzut de carbohidraţi şi conţinutului ridicat de vitamina B12. Consumându-l, te vei alege cu un aport sănătos de nutrimente şi vei ajunge mai repede la greutatea dorită, scrie clickpentrufemei.ro.

Citeste si...  Sentintele definitive din ultimii 4 ani, devin nule printr-o decizie a CCR

Iaurtul natural, fără adaosuri
Acest tip de iaurt este bun pentru tine, deoarece nu conţine adaos de zahăr sau alte arome. Se obţine prin fermentarea laptelui pasteurizat şi este cel mai uşor de digerat. Prezintă o serie de beneficii, datorate modului în care a fost pregătit. Datorită bacteriilor pe care le conţine, accelerează producerea de celule albe, care luptă împotriva infecţiilor.

Ideal în curele de slăbire
Iaurtul este ideal în diete. Cei care consumă iaurt riscă mai puţin să se îngraşe, pentru că acest produs alimentar oferă o senzaţie de saţietate care durează. Iaurturile neprocesate industrial conţin probiotice, microorganismele vii care menţin echilibrul florei intestinale – lucru esenţial pentru o bună funcţionare a sistemului digestiv şi a celui imunitar.