Snap a lansat joi o platformă de jocuri în cadrul aplicaţiei Snapchat, care oferă jocuri originale şi de la terţi, cum ar fi Tiny Royale, al companiei Zynga, pentru a determina utilizatorii existenţi să folosească mai mult reţeaua şi să atragă alţii noi, transmite Reuters, potrivit news.ro.

Snap a mai anunţat o serie de funcţii şi conţinut noi pentru produsele existente, adăugând show-uri de la Bunim/Murray Productions şi BuzzFeed, precum şi filtre de realitate augmentată.

Compania a făcut anunţul la primul său summit pentru parteneri în Los Angeles, prezentând funcţii şi conţinut cu care vrea să îşi păstreze baza de utilizatori cu vârste cuprinse între 13 şi 34 de ani pe platforma sa de mesagerie, chiar dacă creşterea generală a numărului de utilizatori a stagnat.

Snap este concurată puternic pentru utilizatori şi publicitate de companii finanţate mai bine, cum este Facebook, a cărei platformă de socializare sub nume propriu, precum şi aplicaţia de fotografii Instagram au copiat cu succes funcţii populare pe Snapchat, cum este stories, unde fotografiile şi video-urile postate dispar după 24 de ore.

În 2018, Instagram a avut circa 400 de milioane de utilizatori activi zilnic pe versiunea sa de stories, de peste două ori mai mulţi faţă de utilizatorii zilnici ai Snapchat.

Snap concurează pentru atenţia utilizatorilor şi cu rivali mai noi, cum ar fi TikTok, o aplicaţie pentru video-uri scurte deţinută de compania chineză Bytedance.

Citeste si...  Sexy Laura Cosoi! Cât de senzuală poate fi!

Numărul utilizatorilor activi zilnic ai Snapchat a rămas constant sau a scăzut în ultimele câteva trimestre, dar aplicaţia este încă foarte populară în rândul utilizatorilor tineri.

Snapchat ajunge la 75% dintre utilizatorii cu vârste de 13-34 de ani şi la 90% dintre cei de 13-24 de ani din Statele Unite.

Jocurile includ Bitmoji Party (Snap), Alphabear Hustle (Spry Fox), C.A.T.S. Drift Race (ZeptoLab), Snake Squad (Game Closure), Zombie Rescue Squad (PikPok) şi Tiny Royale (Zynga) şi pot fi jucate prin intermediul serviciului de mesagerie Chat.

Platforma de jocuri va avea publicitate video de şase secunde care nu va putea fi închisă, un format relativ nou care a contribuit la creşterea veniturilor companiei în trimestrul patru.

Snap a mai lansat noi ”lentile” pentru realitatea augmentată, sau filtre pentru video, inclusiv imagini precum Palatul Buckingham din Londra, clădirea Capitoliului din Washington DC şi Turnul Eiffel din Paris.

În cadrul strategiei de a expune mai mult din conţinutul său în afara platformei, compania a mai lansat “App Stories” cu parteneri precum Tinder, care va permite utilizatorilor să îşi actualieze profilele de dating cu Snapchat Stories.