Business

STAICU IONUT BOGDAN PFA [DevForum.ro] și PONTICA TRAVEL SRL, denigrare cu acuzații false și nefondate împotriva Ergohuman.ro

Campanie de răzbunare cu acuzații false pe DevForum.ro, STAICU IONUT BOGDAN PFA și PONTICA TRAVEL SRL. DevForum.ro derulează în prezent o campanie murdară de răzbunare cu acuzații false împotriva unuia dintre cei mai mari importatori de scaune ergonomice din România, Ergohuman.ro.

SCOPUL ACESTUI ARTICOL

Acest articol are ca scop lămurirea faptelor dezbătute în aceste zile pe platforma DevForum.ro și demontarea acuzațiilor false și nefondate aruncate în online de administratorul platformei DevForum.ro, mai exact STAICU IONUT BOGDAN PFA împreună cu administratorul firmei PONTICA TRAVEL SRL. Mai jos vom dezbate faptele cu dovezi, fotografii și capturi de ecran puse la dispoziție de MG PROFESSIONAL SALES SRL (Ergohuman.ro).

Vom omite însă să dezvăluim în cel mai mic detaliu conversații private (email) sau să ne referim la persoanele fizice asociate cu aceste companii, deoarece respectăm cu strictețe dreptul la intimitate și la viața privată a fiecăruia dintre ei. Scopul nostru este acela de a expune faptele, nu să-i arătăm cu degetul. Ne vom referi și vom posta doar ceea ce s-a postat deja în mod public și accesibil oricui pe internet de către STAICU IONUT BOGDAN PFA prin intermediul platformei DevForum.ro, și a dovezilor puse la dispoziție de Ergohuman.ro, repectiv MG PROFESSIONAL SALES SRL.

În urma acestui articol lucrurile vor fi astfel lămurite, și sperăm ca entitatea juridică STAICU IONUT BOGDAN PFA (DevForum.ro) să renunțe la campania de denigrare ce o desfășoară la momentul acesta. Aceată campanie nu aduce un plus de valoare DevForum.ro, din contră, STAICU IONUT BOGDAN PFA nu deține toate datele cu privire la acuzațiile lansate de PONTICA TRAVEL SRL în mediul online. Concluziile categorice se pot trage, sau se pot dezbate, abia după ce cunoști ambele versiuni ale celor două părți implicate.

DREPTUL LA REPLICĂ

Acest drept la replică și expunerea faptelor cu dovezi este realizat în colaborare cu compania MG PROFESSIONAL SALES SRL, o companie românească foarte bine cunoscută pe nișa comerțului cu scaune ergonomice pentru birou și cea deține domeniul web Ergohuman.ro.

STAICU IONUT BOGDAN PFA și PONTICA TRAVEL SRL și-au dorit inițial un „drept la replică” pe platforma DevForum.ro însă acest lucru a fost refuzat din start deoarece discuția a tins spre derizoriu, a devenit goală de orice rațiune, logică, ajungându-se chiar până la molestarea verbală a unei persoane angajată în departamentul ce se ocupă de relația cu clienții, numindu-l pe acesta în mod public chiar pe platforma DevForum.ro: „derbedeu”, după ce în prealabil și în mod repetat, a fost menționat de mai multe ori cu numele real și complet.

Din acel moment a fost clar că dreptul la replică din partea companiei nu-și are locul pe platforma deținută de STAICU IONUT BOGDAN PFA [DevForum.ro] și nu dorește să se asocieze ori să interacționeze cu asemenea entități sinistre.

CELE DOUĂ FIRME VIZAVI DE COMERCIANT

  • PONTICA TRAVEL SRL este o firmă de IT/programare, un client nemulțumit al Ergohuman.ro
  • STAICU IONUT BOGDAN PFA se ocupă cu IT/programare, este deținătoarea platformei DevForum.ro. Nu a fost vreodată client al Ergohuman.ro

Ar mai fi de menționat că cele două entități sunt din Constanța. Bănuim că se cunosc deoarece administratorul DevForum.ro a generat o secțiune specială pe site pentru a fi „dezbătut” acest subiect, în numele clientului nemulțumit și fără a solicita un punct de vedere oficial din partea comerciantului.

CE VOR CELE DOUĂ ENTITĂȚI DE FAPT

Secțiunea special concepută pe DevForum.ro este foarte bine optimizată SEO pentru a se indexa cât mai sus în motoarele de căutare. Bănuim că scopul denigrării și a acuzațiilor false înaintate pe această platformă se dorește a fi un șantaj, pentru anularea unei cereri de retur refuzate unuia dintre aceștia, și anume PONTICA TRAVEL SRL.

Pe scurt: platforma DevForum.ro este folosită pentru atât pentru a forța mâna comerciantului dar și pentru răzbunare. Se folosesc de notorietatea acestui website exact pentru acest lucru.

SURSA RĂZBUNĂRII, SAU DE UNDE A PORNIT TOTUL

Toată povestea a început de la comanda lansată de administratorul PONTICA TRAVEL SRL pentru un scaun ergonomic. În urma recepționării coletului prin curier acesta a reclamat telefonic faptul că scaunul recepționat de dânsul „este uzat”, „nu este nici măcar second-hand, este third hand”.

Așa ceva nu se întâmplă niciodată. Toate scaunele expediate din depozitele Ergohuman.ro sunt noi, sigilate în fabrică de producător. Așadar următorul pas a fost mutarea discuției pe email pentru a atașa pozele necesare și a constata în prealabil despre ce este vorba. Au fost reclamate 4 presupuse defecte.

S-a reclamat faptul că sub șezutul scaunului este prezentă o zgârietură, unul sau două fire de păr și urme de adeziv, iar baza scaunului ar avea și aceasta ceva defecte estetice.

În urma recepționării mesajului de email, cu pozele atașate, s-a constatat:

  1. o mică zgârietură ce era întradevăr prezentă pe o componentă de plastic (vizibilă doar dacă dormi pe jos ca japonezii, ai lumină sub scaun, știi exact că este acolo și nu te afli la mai mult de 20 de cm de aceasta); Nu este exclus să fi fost făcută chiar de dânsul, având în vedere despre cine vorbim, și care este preocuparea dânsului zilnică de o vreme încoace.
  2. firul, sau firele de păr era de fapt un capăt de la țesătura din poliester, material din care este confecționată tapițeria scaunului. Acest lucru nu este considerat defect;
  3. adezivul reclamat era cel folosit în fabrică pentru fixarea buretelui de cadrul șezutului și se regăsește la orice scaun. Adezivul respectiv de aplică pe o suprafață ce depășește ușor suprafața de contact, de lipire a celor două elemente. Nici acest lucru nu este considerat defect;
  4. baza scaunului nu prezenta vreun defect de fabricație, ori defecte estetice.

În continuare a fost sfătuit să solicite returul completând formularul de pe site.

Scaunul a fost primit la sediu și verificat în ansamblu, urmând să se stabilească dacă cererea de retur a PONTICA TRAVEL SRL se justifică, sau nu. Acest lucru a durat câteva zile, doar că între timp domnul administrator al PONTICA TRAVEL SRL s-a gândit că ar fi bine să înceapă cu șicane șantajînd comerciantul cu recenzii pe Google, pe unde a văzut cu ochii a început să scrie. A fost supărat că nu i-a fost acceptat returul imediat după primirea coletului.

După cum am spus mai sus coletul dânsului a fost primit și verificat, s-au făcut poze de la despachetarea acestuia și elementelor ce compun scaunul: bază stea, piston, șezut, brațe, spătar. S-a constatat că returul nu este justificat din punct de vedere al „defectelor, sau a ceea ce considera dânsul că sunt defecte. Nici schimbarea produsului nu era justificată. De asemenea s-a constatat că scaunul a fost nou, având chiar și eticheta atașată.

Ar mai fi de menționat că administratorul PONTICA TRAVEL SRL nu a returnat scaunul cu feroneria aferentă, nici nu a vrut să recunoască că a primit așa ceva odată cu scaunul. A găsit feroneria și a returnat-o abia după ce i s-a comunicat costul acesteia și faptul că i se va factura, adică o va plăti. Doar asta a întârziat analiza cererii de retur cu câteva zile.

RETURUL A FOST REFUZAT: ȘI DE AICI A ÎNCEPUT TOTUL

PONTICA TRAVEL SRL a trimis un email în care spune așa:

„V-am trimis produsul pe care mi l-ati trimis, un produs uzat. Mi-ati spus ca nu imi livrati altul si-mi restituiti banii, am cumparat un produs impecabil de la concurenta.”

„Astept sa-mi intocmiti factura de retur, sa restituiti banii si sa-mi trimiteti dovada platii in 24 de ore, inclusiv taxa de transport. Dupa acest termen, initiez procedura cererii cu valoare reedusa si public experienta mea pe toate platformele de unde va vin clientii.

Citeste mai mult: aici

blank