IT&C

Femeile cheltuiesc mai mult decat barbatii pe gadgeturi

Criza economica le lasa , se pare, indiferente pe doamnele de pe plaiurile mioritice, care sunt moderne, interesate de tot ce este nou in orice domeniu. Astfel, femeile din România sunt din ce în ce mai interesate de gadgeturi, precum brăţări pentru fitness şi ceasuri inteligente, şi alocă pentru acest tip de produse un buget cu 20% mai mare decât bărbaţii, potrivit unui studiu recent. Tendinţele în modă şi accesorii continuă să determine comportamentul de achiziţie al femeilor în mediul online, iar noutăţile în materie de tehnologie nu fac altceva decât să le stârnească interesul pentru îmbinarea perfectă a ţinutelor cu cele mai noi gadgeturi. Mai mult, femeile se afla in competitie cu ele insele si mai ales cu anturajul lor in achizitionarea a tot ce este nou si de efect.

 

S6

Potrivit unui studiu realizat de QuickMobile, inovaţia se remarcă cel mai bine la nivelul accesoriilor folosite în activităţile zilnice, motiv pentru care femeile sunt dispuse să aloce între 500 şi 1.000 de lei pentru produse care să le îmbunătăţească stilul de viaţă.Media de vârstă a femeilor care preferă cumpărăturile online se situează între 25 şi 34 ani, iar în ceea ce priveşte bugetele alocate, aproximativ 24% dintre acestea cheltuiesc între 500 şi 1.000 de lei pentru o singură sesiune de cumpărături, în timp ce doar 7% dintre românce sunt dispuse să depăşească pragul de 2.500 de lei. Pentru femeile care fac mult sport, brăţările pentru fitness reprezintă raportul perfect între monitorizarea sănătăţii zilnice şi un aspect elegant si stilat. Conectate la laptop sau la telefonul mobil, brăţările oferă posibilitatea de a monitoriza caloriile arse, calitatea somnului, ritmul cardiac, paşii efectuaţi şi distanţa parcursă într-o zi. Disponibile în zeci de culori şi modele, brăţările pentru fitness precum iHealth oferă informaţii precise despre activitatea fizică de zi cu zi. O gluma recenta pe aceasta tema este facuta de barbatii ale caror partenere de viata prefera sa cheltuiasca pe gadgeturi decat pe necesitatile zilnice ale unui cuplu: reprezentantii sexului puternic se pare ca sunt speriati de ideea de a avea alaturi femei dependente de cheltuielile pe gadgeturi si le prefera pe cele mai putin sau chiar deloc interesate de acest aspect. Pana la urma, bugetul familiei conteaza inainte de orice….

blank