IT&C

Cum poți ajunge în topul căutărilor pe Internet?

 Află sfaturile specialiștilor în marketing online

În ultimii ani, internetul a devenit cel mai propice mediu pentru dezvoltarea unei afaceri, cu o piață enormă și cu o acoperire la nivel mondial. Dacă ai un business este foarte important să fii ușor de găsit, astfel încât trebuie să știi cum poți face acest lucru.

Cu privire la acest aspect, E-Advertising, specialiști în marketing online, ne oferă o serie de sfaturi ce sunt de real ajutor și al căror efect se vede cu siguranță.

Fii prezent pe deplin în mediul online

Dezvoltarea în mediul online poate fi un proces destul de amplu, fiind foarte multe detalii de care trebuie să se țină cont. Pentru a afla mai multe despre primii pași care trebuie să fie făcuți, Eugen Șotropa, CEO E-Advertising, ne va împărtăși o scurtă idee:

„În prezent, Internetul este cea mai bună metodă de a te face cunoscut, de a prezenta pe larg produsele și serviciile oferite, deoarece este o piață de desfacere extraordinar de mare.

Orice afacere trebuie să profite de acest aspect, să se integreze în acest mediu și să îşi facă prezența simțită.

Primul pas ce trebuie realizat este reprezentat de crearea unui website. Ulterior, trebuie să fie folosite rețelele de socializare, bloguri sau alte surse de informare specifice acestei sfere. Mai pe scurt, pot rezuma această idee în ceva mai simplu și direct: prezența în acest mediu nu vine direct cu succesul, însă absența din mediul online înseamnă un eșec complet.”

Realizează un website bine structurat

Simpla prezență în mediul online nu este suficientă pentru a face diferența. Numărul de afaceri ce se mută spre această zonă propice este din ce în ce mai mare, astfel încât concurența devine una acerbă. Ce anume va face diferența? Unul dintre cele mai importante aspecte care poate oferi un avantaj afacerii este felul în care este realizat și structurat website-ul.

„Orice vizitator al site-ului își dorește să găsească cât mai rapid informațiile pentru care a ajuns acolo. Datorită acestui aspect, felul în care este realizat website-ul are o importanță deosebită.

Acesta trebuie să fie ușor de navigat, produsele și serviciile oferite să fie organizate cât mai bine pentru a fi găsite fără efort și a putea fi informat cu privire la acestea, precum și detalii cu privire la procesul de cumpărare, garanții, livrare sau datele de contact.

Așadar, este foarte important ca site-ul să fie unul simplu și practic în același timp. Dacă conținutul website-ului este unul relevant și de real ajutor potențialilor clienți, numărul acestora va fi din ce în ce mai mare, accesările vor veni din foarte multe surse, iar traficul va cunoaște o creștere.” ne-a mărturisit Cătălin Șotropa, Manager Departament Content Writing E-Advertising.

Optimizarea site-ului

De foarte multe ori un site realizat corespunzător nu este suficient pentru a te poziționa în primele rezultate afișate de către motorul de căutare. Care este, așadar, soluția? Răspunsul este unul singur: optimizarea acestuia în conformitate cu cerințele pe care le prezintă motoarele de căutare sau SEO (Search Engine Optimization).

Mai multe despre procesul de optimizare ne va povesti Daniel Şuiu, Manager Departament SEO E-Advertising:

„SEO este cea mai bună metodă pentru a ajunge în topul căutărilor de pe internet. Înțelegerea felului în care funcționează un motor de căutare este esențială pentru a te putea adapta acestor cerințe și pentru a avea cele mai bune rezultate.

Acest proces este unul cu rezultate sigure dar care necesită puțină răbdare. Marele avantaj față de alte metode de promovare, precum promovare Google Adwords, este că odată ajuns în primele poziționări poți rămâne acolo chiar dacă procesul de optimizare a luat sfârșit.

Sunt foarte multe detalii de care trebuie să se țină cont, indiferent că este vorba despre SEO On-Page sau SEO Off-Page. Cuvintele cheie folosite, viteza de încărcare a paginii sau adaptarea site-ului pentru diferite dispozitive mobile sunt cele mai importante aspecte de care trebuie să se țină cont și care să ofere o experiență cât mai plăcută vizitatorilor.”

De asemenea, cei care doresc să afle mai multe despre tot ceea ce înseamnă SEO, o pot face citind prima carte scrisă de autori români din acest domeniu: „Domină topul motoarelor de căutare”. Fiind foarte multe detalii ce pot cunoaște o îmbunătățire, este de un real ajutor să se știe care sunt acestea și care sunt cele mai bune soluții, astfel că cei de la E-Advertising au o ofertă de nerefuzat, mai exact un audit SEO gratuit.

Mai multe detalii se pot afla folosind următoarele date de contact:

E-Advertising

Str. Mărășești, nr. 18, etaj 1, Suceava

Orar: Luni – Vineri, între orele 08:00 – 17:00

Telefon: 0732 941 354

E-mail: office@e-advertising.co

 

blank