Cifrele finale arată, fără niciun dubiu, cele anticipate la debutul campaniei Antenei 3, împotriva deciziei ANAF de evacuare a televiziunilor din sediul Intact: Antena3  a fost şi în luna februarie cel mai urmărit post informativ din România, conform datelor de audienţă furnizate de către Kantar Media. Cetățenii fac, prin urmărirea postului, o concurență vrajnică acelei campanii de presă împotrivafirmelorcare își fac campanie pe Antene. Când audiența e mamut, firesc să vrei să faci publicitate produselor tale pe acel post.

Pe întreaga zi, Antena 3 a înregistrat o medie de 7.3% cota de piaţă şi s-a clasat pe locul întâi în topul televiziunilor de ştiri din România.

Citeste si...  Augustin Lazăr, pe butuci! Incă un fost detinut politic îl arată cu degetul

Postul de ştiri al INTACT Media Group şi-a păstrat poziţia de lider şi în prime time, unde a înregistrat 3.6% rating şi 7.0% market share.

Cea mai urmărită emisiune difuzată de un post de ştiri în luna februarie a fost „Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea”, care a obţinut o medie de 4.6 puncte de audienţă. Pe locul doi s-a clasat Radu Tudor, cu „Punctul de întâlnire”, şi 3.7% rating.

loading...