Cifrele finale arată, fără niciun dubiu, cele anticipate la debutul campaniei Antenei 3, împotriva deciziei ANAF de evacuare a televiziunilor din sediul Intact: Antena3 a fost şi în luna februarie cel mai urmărit post informativ din România, conform datelor de audienţă furnizate de către Kantar Media. Cetățenii fac, prin urmărirea postului, o concurență vrajnică acelei campanii de presă împotrivafirmelorcare își fac campanie pe Antene. Când audiența e mamut, firesc să vrei să faci publicitate produselor tale pe acel post.
Pe întreaga zi, Antena 3 a înregistrat o medie de 7.3% cota de piaţă şi s-a clasat pe locul întâi în topul televiziunilor de ştiri din România.
Postul de ştiri al INTACT Media Group şi-a păstrat poziţia de lider şi în prime time, unde a înregistrat 3.6% rating şi 7.0% market share.
Cea mai urmărită emisiune difuzată de un post de ştiri în luna februarie a fost „Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea”, care a obţinut o medie de 4.6 puncte de audienţă. Pe locul doi s-a clasat Radu Tudor, cu „Punctul de întâlnire”, şi 3.7% rating.