Daca vrei sa ramai insarcinata, trebuie sa iti privesti cu atentie dieta alimentara. Ceea ce mananci tu si partenerul tau are impact mare asupra fertilitatii voastre, a sanatatii spermei lui si chiar asupra sexului copilului conceput.

media_141786331532124000

1. Produsele lactate integrale – Femeile care consuma produse lactate integrale, inclusiv inghetata, mai mult de o data pe zi, au cu 25% mai mari sanse de fertilitate decat cele care consuma aceste alimente o data pe saptamana, spune studiul realizat de Universitatea Harvard.

2. Scoici si stridii (si alte alimente bogate in zinc) – Aceste moluste de mare sunt un pachetel plin ochi cu zinc, un mineral crucial pentru a asigura o sperma sanatoasa si o dezvoltare buna a ovulului.

3. Usturoiul – Mineralul de baza din usturoi care stimuleaza rapid fertilitatea si dezvoltarea rapida calitativa a spermei este seleniul, cel responsabil in a contribui la evitarea pierderilor de sarcina in primul trimestru.

4. Ananasul – este o sursa bogata de mangan ce joaca un rol crucial in a stimula producerea hormonilor responsabili cu reproducerea.

5.Miere- emeile sunt incurajate sa consume zilnic o lingura de miere peste care se pune scortisoara.

Citeste si...
Bijou este însărcinată și va fi mămică pentru a doua oară