Promo

Produse de papetărie de care are nevoie orice antreprenor pentru dezvoltarea afacerii

Niciun business nu poate să progreseze fără niște obiective clare, un plan de cheltuieli și o listă cu produse de papetărie. Fie că te afli la primii pași pe drumul antreprenoriatului, fie că îți dorești să bifezi încă o treaptă a succesului, ai nevoie de un ghid care să te ajute să te organizezi mai bine. 

 

Un spațiu office dotat cu tot ce au nevoie angajații în materie de birotică și papetărie este foarte important pentru creșterea productivității. Task-urile zilnice nu vor mai suferi întârzieri, iar echipa se va putea concentra mai bine și va veni cu idei creative. 

 

Citește care sunt principalele produse de papetărie de care are nevoie orice antreprenor pentru dezvoltarea afacerii.

 

Produse de papetărie care sprijină afacerile

Coli A4

Deși pare un obiect de papetărie banal, adevărul este că nicio firmă nu și-ar putea continua activitatea dacă stocul de coli A4 s-ar epuiza. Îndeplinește o mulțime de funcții în orice birou, așa că nu ar trebui să lipsească de pe comanda de papetărie online. Hârtia albă este folosită pentru a lua notițe, a printa facturi, contracte, schițe, formulare tipizate și alte acte utile în activitatea unei firme. 

 

Alte produse din hârtie care îți sunt de folos în companie sunt: plicurile, agendele, dosarele din carton ori plastic și cuburile cu notițe autoadezive. Fiecare obiect are rolul lui bine stabilit. 

 

Bibliorafturi

Dacă ai în plan să extinzi firma în viitor, atunci va trebui să comanzi și bibliorafturi pentru o organizare mai eficientă. Aceste produse de papetărie protejează documentele, ajută la o mai bună gestionare a filelor și permit o căutare rapidă printre acte. Le găsești în diferite formate precum A3, A4 și A5 și diverse culori, răspunzând fiecărei nevoi și preferințe. 

Datorită dimensiunii reduse, bibliorafturile economisesc spațiu util în orice birou, dar în același timp sunt extrem de încăpătoare. De exemplu, există modele de bibliorafturi cu o capacitate de până la 650 de file. În afară de funcția practică pe care o îndeplinesc cu succes, bibliorafturile au și un rol estetic într-un birou. 

Formulare tipizate

Indiferent de dimensiunea pe care o are firma în prezent, dacă vrei să progresezi și să nu ai probleme cu legea, trebuie să ai puse la punct toate formularele tipizate necesare. Ia legătura cu colegii ori colaboratorii din departamente precum contabilitate, resurse umane, achiziții și secretariat și află exact ce trebuie comandat. Cele mai folosite formulare tipizate sunt: facturierul, formularul decont de cheltuieli, bonul de consum, dispozițiile de plată, registrul intrări ieșiri și foile de parcurs. 

Cutii de arhivare

Odată cu dezvoltarea afacerii, vei observa că volumul de acte interne este în creștere și că trebuie să le depozitezi undeva în siguranță. Așadar, este momentul să dai comandă de cutii de arhivare. Nu numai că mențin ordinea în spațiul office, dar reduc și timpul de căutare a anumitor date. Dar cel mai important beneficiu este că protejează

actele importante. 

 

Poate că la început nu ți se vor părea utile fiindcă firma are alte priorități, însă ar trebui să le iei în calcul ca să nu fii prins pe picior greșit. 

 

Alegerea produselor de papetărie este unul dintre pașii necesari pe care trebuie să îi facă orice companie care dorește să progreseze. Dacă te-ai gândit să mai reduci din cheltuieli în următoarea perioadă, nu tăia de pe lista astfel de obiecte fiindcă lipsa lor se va observa în activitatea firmei. Mai degrabă, gândește-te că faci o investiție bună care îți va aduce roade bogate pe viitor. 

 

Sursa foto: Unsplash.com