Business, Featured

Probleme comune la pompele de injectie pe motorina

Performanta pompei de injectie a combustibilului este strans legata de performanta motorului. Daca vehiculul dumneavoastra are o problema de livrare a combustibilului, va muri de foame. Indiferent daca ati experimentat sau nu un esec injector de carburant, va ajuta sa intelegeti pompa injectorului de carburant, modul in care se refera la performanta motorului si, de asemenea, cum difera pompele de injectie cu motorina de cele traditionale pe benzina.

Pompe de injectie cu combustibil diesel – Prezentare generala rapida

Deci ce face o pompa de injectie cu motorina? Injectoarele de combustibil alimenteaza combustibilul camerei de combustie interna a motorului. Combustibilul este dispersat de la pompa de injectie in camera de combustie printr-un proces destul de simplu. Combustibilul sub presiune intra in injectorul de carburant. Pe baza unui semnal de la o supapa electromagnetica controlata electric – supapa solenoidala actioneaza ca un tip de supapa de pornire / oprire – combustibilul intra intr-un piston, care pregateste combustibilul pentru iesirea finala, cand combustibilul paraseste injectorul de combustibil, un varf de pulverizare distribuie combustibilul ca o ceata fina.

Aprovizionarea cu combustibil sub presiune

Pompele de injectie diesel de astazi sunt sub presiune – chiar si mai multa presiune decat ceea ce era considerat „normal”. Aproximativ 15-20 de ani in urma, era normal ca pompele injectorului de carburant sa proceseze combustibil intr-un sistem de la aproximativ 10,000 la 15,000 psi. Dar aceasta este doar aproximativ jumatate din ceea ce se asteapta astazi sa faca motoarele, acele pompe de injectie cu motorina functioneaza in intervalul 30.000 – 40.000 psi.

Performantele motorului de varf sunt in multe moduri dictate de cantitatea de combustibil care poate fi procesata de motor. Practic, un motor superior poate procesa combustibil si aer mai bine decat un motor mediu – acesta este motivul pentru care turbocompresoarele sunt atat de eficiente in cresterea puterii – si o presiune interna mai mare intr-o necesitate.

Acest lucru ajuta la explicarea puterii de presiune semnificative a pompelor de injectie de astazi comparativ cu cele din trecut. Evacuarea este ceea ce ramane din procesul de combustie din interiorul motorului. Acest lucru este extras din masina ta, astfel incat nu se va acumula in interiorul motorului. Expunerea la fum poate insemna o mare varietate de probleme interne, una dintre ele fiind faptul ca pompele de injectie a combustibilului sunt murdare sau nu functioneaza corect.

Un monstru cu doua capete – o pereche de motive care explica esecul pompei de injectie a combustibilului

 

99% din esecul injectorului de motorina poate fi urmarit la doua aspecte diferite:

Probleme mecanice, defecte in carcasa injectorului de combustibil fizic

Calitatea combustibilului (sau, mai degraba, lipsa calitatii)

Din aceste doua lucruri, pot aparea o serie de probleme. Sa aruncam o privire la cele 4 complicatii comune ale pompei de injectie a combustibilului.

Problema # 1

  • Combustibil murdar. Un injector curat de pompa de combustibil diesel este un injector fericit de pompa de combustibil diesel. De-a lungul timpului, rezidurile se pot acumula in sistemul de alimentare cu combustibil, iar cantitatea suficienta de gunoaie, murdarie si grasime poate bloca toata pompa injectorului de carburant.Varful de pulverizare (in cazul in care combustibilul paraseste injectorul si intra in camera de ardere) este deosebit de predispus la „sustinere”, ca sa spun asa.in cazul in care motorul dumneavoastra a suflat sau a ezitat vreodata in timpul accelerarii, varful pulverizarii cu combustibil infundat ar putea fi un defect.Si totul incepe cu motor diesel. In 2006, productia de combustibil diesel a fost optimizata pentru a compensa motorina cu continut scazut de sulf (ULSD), iar proprietarii de motoare diesel au observat mai multe dificultati de combustibil murdar decat inainte.

Problema # 2

  • Nivel scazut al rezervorului de combustibil. Daca obiectivul dumneavoastra principal in viata a fost acela de a distruge injectoarele de pompa de combustibil diesel, va duceti masina cu rezervorul de combustibil cat mai aproape posibil de gol. Totul are legatura cu lubrifierea. Cu o cantitate mare de combustibil diesel in rezervor, rulmentii pompei de combustibil primesc o cantitate mare de lubrifiere. Cu un rezervor aproape gol, sistemul de alimentare cu combustibil impinge brusc aerul in loc de motorina. Orice altceva decat combustibilul diesel poate consuma rulmentii pompei de combustibil, ceea ce inseamna ca injectoarele de combustibil nu vor primi combustibilul la nivelul presiunii (30.000 psi, 40.000 psi etc.) ar trebui sa fie.

Problema # 3

  • Injectorul interior al obiectului strain. Injectoarele pentru pompa de combustibil diesel sunt componente de inalta precizie. Ei se confrunta, de asemenea, cu o cantitate enorma de miscare si alte stresuri. Un mic vizitator din interior (o bucata de praf, resturi etc.) poate bloca injectorul. Inca mai rau, un obiect microscopic poate lasa permanent injectorul deschis. Daca injectorul nu poate fi inchis, performanta cilindrului este compromisa.

Problema # 4

  • Injector gresit de sincronizare. Ori de cate ori defectiunile inelelor de etansare ale inelului de pompare a combustibilului injectorului sau ale scaunelor cu bila sunt defectate, timpul de transfer al combustibilului este intrerupt. Aceasta este o problema comuna a pompei de injectie a motorinei si, de obicei, necesita o refacere completa sau inlocuire a pompei de injectie.

 

Memorie de intretinere

Iata vestea buna despre problemele legate de pompa injectorului de combustibil: evitarea dezastrelor este simpla. De fapt, daca faceti aceste trei lucruri, va veti bucura de o performanta excelenta si de costuri minime de reparatie:

· Achizitionati combustibil curat si sigur

· Schimbati filtrul de carburant la fiecare 40.000 mile

· Mentineti rezervorul de combustibil cel putin o jumatate de plina

Motorul dumneavoastra ar putea avea dificultati de pornire. Toate aceste probleme pot fi rezolvate prin ducerea masinii dumneavoastra la cel mai apropiat centru de service si examinarea acesteia. Refabricarea pompelor de injectie a combustibilului este de fapt una dintre solutiile majore sugerate. De asemenea, puteti sa le curatati sau sa le reglati. Re-fabricarea este sugerata doar daca doriti ca motorul dumneavoastra sa functioneze ca si cum ar fi nou sau cand nu a suferit daune majore. Cu toate acestea, asigurati-va ca va duceti masina la oamenii potriviti. O reparatie defectuoasa a pompelor injectorului de combustibil poate fi la fel de importanta ca o problema defectuoasa. De aceea aveti mare grija la cine va duceti pentru reparatii.

 

 

 

 

 

 

blank