Life, Stiri, Ultima Ora

Maria Linda îţi arată ce trebuie să conţină un program de slăbire ca la carte

Patru kilograme pe lună. Atât putem slăbi în mod natural şi sănătos fără a aduce traumatisme corpului nostru. Celebrele diete care vă promit scăderi bruşte de greutate de până la 15 kilograme pe lună nu sunt alceva decât soluţii extrem de periculoase care ne pun sănătatea in pericol.

7-moduri-eficiente-sa-slabesti-intr-o-saptamana--fara-sa-faci-sport--Scapa-de-kilogramele-nedorite-

De altfel, orice dieta trebuie ţinută sub supravegherea strictă a unui medic specialist.

Multi dintre noi suntem preocupaţi de regimuri alimentare care să ne scape cât mai repede de kilogramele în plus. Din păcate, recurgem la aceasta metodă, uneori extremă, pentru că nu avem timpul sau voinţa necesară pentru a ne modifica stilul de viaţă. Unele regimuri au efecte rapide care implică, din pacate, foarte puţin sau deloc sport.

Nu mai este niciun secret ca majoritatea dietelor care fac furori la nivel internaţional sunt extrem de dăunătoare. Mai rău este când ele sunt dublate de soluţii medicamentoase care ne distrug organismul

“Problemele apar atunci când dieta este aleasa aleatoriu si nu este consultat un medic specialist in domeniu. Şi este mai grav atunci cand nici dieta nu se respecta si incercam sa gasim solutii simple mergand la farmacie si luand suplimente speciale pentru slăbit la care nu cunoaştem efectele adverse, nu cunoaştem nici efectele benefice”, a declarat Anca Stoian-Pantea, medic nutriţionist.

Cel mai contraproductiv efect al slăbirii bruşte este distrugerea retelelor de colagen pe fondul lipsei vitaminei C şi a carenţelor proteice, dezechilibre hormonale, dar şi dezechilibre ale sistemului nervos central şi periferic.

Menţinerea unei greutăţi corporale adecvate este mai degraba un deziderat care tine de starea de sanatate. O combinatie de extract de portocal, mesteacan, macese si crom picolinat are un efect a demonstrat un ridicat efect terapeutic in arderea grasimilor si reducerea apetitului.

De asemenea, este indicată optimizarea dietei in functie de propriile nevoi, stabilirea unui program de mese regulat si al unui stil de viata sanatos.

Pentru că, din păcate, organismului îi este tot mai greu să îşi construiască apărarea exclusiv din alimentele pe care le consumăm zilnic. Ba achiar de acolo vine, de multe ori, pericolul. Nu neglijati alimentatia care trebuie sa fie bogata in carbohidrati si fibre si sa contina cat mai putine grasimi.

O mare importanta ar trebui acordata regimului igieno-dietetic, si nu in cele din urma activitatii fizice. Un corp impresioneaza in primul rand prin masa musculara. Cu cat aceasta este mai mare cu atat corpul este mai bine definit.
.
Viata moderna cu nenumaratele mijloace de transport a redus semnificativ miscarea regulata si sportul. Chiar dacă suntem constienti că activitatea fizica este extrem de importanta pentru sanatate si si evitarea bolilor. Atat de necesara miscate nu este neaparat legata de un sport anume. Alimentarea celulelor corpului cu oxigen si glucoza trebuie asigurata in mod continuu. In timpul efortului fizic, corpul arde energie suplimentara fata de necesarul de baza. O viata sanatoasa incepe, inainte de toate, prin cunoasterea propriului organism.