Blog

Magic Marketing, o altfel de strategie de marketing

Dacă în urmă cu ceva ani, marketing-ul online și nu numai, nu conta atât de mult sau poate nu ne dădeam noi seama, de la o vreme încoace, piața este destul de aglomerată cu tot felul de idei ș concepte de marketing care de care mai năstrușnice. 

188927Piața este tot mai saturată iar ca să poți să îi faci față, pe lângă faptul că trebuie să fii înarmat cu foarte multă rabdare, trebuie să te și diferențiezi de restul lumi printr-un concept de marketing diferit, astfel încât să atragi cât mai multă atenție. 

Pentru că am adus în discuție importanța diversității în campaniile de marketing, mi-am adus aminte de o experiență de neuitat pe care am trăit-o acum ceva vreme, în timp ce eram în vizită la o prietenă de-a mea în Timișoara și care m-a rugat să merg cu ea să vedem câteva modele de rochii de mireasă la Târgul de Nunți din Iulius Mall.  

Aici am rămas profund impresionată de strategia pe care cei de la Casa Marcu au aplicat-o. Întrucât erau foarte conștienți de concurența ridicată care avea să fie în cadrul târgului, aceștia au aplicat un altfel de concept de marketing și anume Magic Marketing.  Aceștia au apelat la ideile revoluționare ale lui Lorezo-Cristian și a echipei sale, reușind să atragă toate privirele către una dintre miresele Casei Marcu care își ridica propriul corp în spațiu prin puterea voinței și prin tehnice de concentrare aplicate de Lorezo și Lorenzo Cristian.

Fără să vreau, în timp ce mă uitam la mireasa care levita în conceptul Magic Marketing, mă gândeam cam care ar fi punctele forte ale unui astfel altfel de concept. În primul rând și poate cel mai important lucru este contactul direct pe care îl ai cu publicul, apoi social media (Facebook, Twitter, Youtube), mass-media și mai apoi reportajele.

Mi s-a mai dovedit încă o dată că tot ce este nou, nu este neaparat îndeajuns astfel încât produsul promovat de tine să se bucure de un real succes, dar presărat cu un pic de magie, lucrurile devin inexplicabile iar lumea devine din ce în ce mai curioasă, fotografiază, face poze care vor ajunge pe rețelele de socializare, produsul tău va deveni mai vizualizat, mai căutat și ușor, ușor vânzările vor începe să crească.

Ce credeți că s-a întâmplat cu acea rochie de mireasă? S-a bucurat de un real succes, vânzându-se în foarte multe exemplare și odată cu ea au fost promovate și alte modele ale Casei Marcu.

blank