Blog

Sfaturi pentru a începe un nou loc de muncă

Una dintre problemele de bază la începerea unui nou loc de muncă este crearea unei bune impresii în cadrul noii companii, lucru care nu se întâmplă întotdeauna și căruia trebuie să-i acordați o atenție extremă. Din acest motiv, vă vom oferi o serie de sfaturi pentru a începe un nou loc de muncă în cele mai bune condiții.

Cu cine lucrați?

Este un lucru de bază. Este esențial să știți exact pentru cine lucrați, să aflați despre evoluția sa ca antreprenor și numărul maxim de detalii posibile despre cariera sa profesională.

Grupuri sau grupulețe

Împărțirea în grupuri diferite în cadrul unei companii este un lucru obișnuit, așa cum este rezultatul general slab al acestui tip de mediu profesional. Pe cât posibil, trebuie să evitați să creați un grup sau să vă implicați într-un astfel de grup.

Asociați-vă cu cei mai pozitivi oameni din companie

Evitați în orice caz comentariile obișnuite de descurajare și nu începeți să vă plângeți de ceva.

Descoperiți ce așteptari au șefii de la dvs. în ceea ce privește activitatea desfășurată

Întrebați și aflați tot ce este necesar pentru a fi siguri că știți cât de multe așteptări are compania de la dvs.

Oferiți informații detaliate despre ceea ce faceți superiorilor dvs.

Indiferent de ceea ce faceți trebuie să informați superiorii. Este important să existe o comunicare permanentă cu ei.

În ceea ce privește performanța în muncă, ar trebui depuse eforturi pentru a rezolva cât mai multe probleme pe cont propriu

Dacă vreți să performați la locul de muncă încercați să vă rezolvați singuri problemele. Dacă nu puteți, cereți ajutorul colegilor. Solicitați ajutorul superiorilor atunci când este cu adevărat necesar.

Trebuie să fiți punctuali

După cum este evident, întotdeauna va fi mai bine să sosiți cu 10 minute înainte și să plecați 10 minute mai târziu decât exact invers.

Deși este aplicabil întregii cariere profesionale, primii doi ani trebuie să fie impecabili în ceea ce privește prezența la muncă și punctualitatea.

Comunicați cu superiorii la anumite ore

Comunicarea cu superiorii ar trebuie realizată în intervale de timp specifice, de preferință primele ore ale dimineții.

Când lucrați în grup, interacționați cât mai mult

Dacă trebuie să lucrați în grup, asigurați-văcă interacționați cu cât mai multe grupuri posibile.

Descoperiți ce legătură există între diverse departamente

Investigați conexiunile dintre departamente și dezvoltați relații cu persoane pozitive care vă pot ajuta. Priviți spre viitor, poate fi benefică o eventuală promovare.

Acceptați criticile constructive

Orice critică constructivă este bine-venită. De aceea, este indicat să solicitați opinia supraveghetorilor, dar și partenerilor dvs. Țineți cont de opinia echipei cu privire la munca desfășurată.

Stabiliți-vă un plan de dezvoltare profesională

Stabiliți obiective clare despre ceea ce veți învăța, despre abilitățile dvs. și despre cât de mult vreți să progresați. Aflați ce trebuie să faceți pentru o promovare internă în cadrul companiei.

Participați la cursuri de formare

Nu ezitați să luați parte la cursuri de formare profesională. Stabiliți o relație cu profesioniști din sector în afara mediului de muncă. Adoptați un model de participare activă la mediul de muncă.

Utilizați cu atenție rețelele sociale

Asigurați-vă că informațiile personale vizibile reflectă o imagine profesională a persoanei dvs.

Actualizați-vă profilul Linkedln sau creați unul

Alăturați-vă grupurilor profesionale și adăugați contacte ori de câte ori este posibil.

Stabiliți legături cu persoane aflate într-o poziție superioară dvs.

Este un lucru pozitiv să identificați persoanele aflate într-o poziție mai bună în cadrul companiei și să stabiliți o legătură strânsă cu acestea.

Ajutați sau recomandați persoane care au nevoie de un nou loc de muncă

Faceți un bine oricărei persoane și recomandați-o pentru a o ajuta să ocupe un loc de muncă în cadrul companiei. De exemplu, dacă șeful dvs. are nevoie de un șofer, recomandați-i o persoană de încredere. Veți crea impresia unei persoane pe care se poate baza, ceea ce este foarte bine la început de drum într-o nouă companie.

Oferiți-i persoanei pe care o ajutați toate detaliile despre cum trebuie să procedeze pentru a intra în posesia unui cazier pentru angajare.

Aveți grijă de imaginea dvs.

Pentru a face o impresie bună la un nou loc de muncă aveți grijă de imaginea dvs. Fiți pozitivi și sociabili. Mult succes!

blank