Life, Stiri

Învaţă cum să te “modelezi” sănătos

Îndepărtează grasimea de pe coapse şi de pe fund cu metode garantate

Grasime coapseGrasimea de pe fund si de pe coapse, mai ales celulita, este mai dificil de îndepărtat decât aşa-numita burtică.

Este nevoie atât de un regim de slăbit, cât şi de exerciţii fizice. Dar nu trebuie să recurgeţi la înfometare sau să petreceţi trei ore pe zi la sală doar ca să reduceţi circumferinţa coapselor.

Atacaţi grăsimea de pe coapse şi fund prin exerciţii fizice. Iată patru tipuri de exerciţii pe care, dacă le faceţi zilnic – chiar şi acasă pe o pătură mai groasă sau un izolir -, puteţi obţine victoria în lupta cu ţesutul adipos de pe coapse şi fund.

Ideal este să le executaţi zilnic, câte trei serii din fiecare, iar fiecare serie să aibă 15-20 de repetări lente. Important este să le faceţi pe toate cele patru exerciţii, pentru că doar aşa vă lucraţi toţi muşchii, putând scăpa de grăsimea în surplus.

Primele două exerciţii se execută stând pe o parte, cu braţul sub cap şi cu picioarele puse unul peste celalalt. La primul tip de exerciţiu vă ţineţi picioarele uşor îndoite, iar la al doilea exerciţiu întinse. Ridicaţi de 15-20 de ori, lent, piciorul de deasupra, apoi întoarceţi-vă pe partea cealalată şi repetaţi exerciţiul şi cu celălalt picior.

La al treilea set de exerciţii staţi întinse pe spate, cu genunchii flexaţi şi cu tălpile pe sol şi ridicaţi-vă de 15-20 de ori bazinul, menţinându-vă tălpile şi spatele lipite de pământ. Strângeţi fesele în timpul ridicărilor şi relaxaţi-le treptat la coborâri. O serie are 15-20 de repetări, indicat fiind să efectuaţi câte trei serii.

Al patrulea exerciţiu este uşor mai dificil, implicând o poziţie de flotare, din care ridicaţi un picior la piept şi îl întoarceţi în direcţia opusă. Aveţi nwevoie tot câte trei serii de câte 15-20 de repetiţii.

Modicaţi-vă dieta pentru a slăbi

Pe lângă exerciţii fizice, este nevoie să lucraţi şi la dietă un pic. Nu trebuie să vă înfometaţi, ci doar să vă evaluaţi regimul alimentar zilnic, exact ceea ce mâncaţi zi de zi, şi apoi să-l ajustaţi scoţând anumite alimente şi băuturi. Spre exemplu, vă puteţi limita la doar trei felii de pâine integrală pe zi pe care să le mâncaţi dimineaţa, nu mai mult.

Totodată, renunţaţi la băuturile dulci, fie ele plate, fie carbogazoase. Chiar dacă scrie “Fără zahăr” sau “Light” pe ele, tot conţin o anumită formă de îndulcitor artificial care le dă gustul dulceag. Pentru a vă asigura succesul dietei combinate cu exerciţiile fizice, renunţaţi de tot la băuturile răcoritoare, înlocuindu-le cu apă sau cu ceai făcut în casă neîndulcit (fără zaharină). Astfel, aportul caloric pe zi poate scădea cu 300 de calorii?!

Atenţie şi la carbohidraţi! Chiar dacă nu urmaţi o dietă anume, reduceţi aportul de carbohidraţi. Nu trebuie să-i eliminaţi de tot, doar să îi reduceţi: doar trei felii de pâine integrală pe zi, fără dulciuri procesate sau produse de patiserie. Ca să vă menţineţi totuşi sătule, pentru că înfometarea nu este o soluţie, optaţi pentru alimentele proteice, adică pentru carne şi brânzeturi slabe din punct de vedere al grăsimii. Un bol mare de salată de roşii cu busuioc cu o linguriţă de ulei de măsline şi două felii de brânză slabă sunt ideale pentru o masă. Dacă vi se face foame repede, optaţi pentru un carne de pui, de vită, de curcan sau peşte la grătar ori la cuptor, însoţită de o salată. Carnea se digeră mai greu, motiv pentru care senzaţia de saţietate persistă.

Toate aceste mici artificii fac, de fapt, parte dintr-o alimentaţie echilibrată şi sănătoasă. Dar pentru că doriţi de fapt să slăbiţi, să scăpaţi de grăsimea de pe coapse şi fund, trebuie să reduceţi aportul caloric cu aproximativ 300 de calorii pe zi pentru a obţine rezultatele dorite.

O femeie cu stil de viaţă semisedentar, care lucrează la birou, aportul caloric normal trebuie să se situeze în jurul cifrei de 1.500 de calorii. Dacă vrea să slăbească, trebuie să îl reducă la 1.200.