Life, Stiri

Dieta cu mere. Detoxifiere, vitaminizare si o silueta de invidiat in doar 5 zile!

Merele sunt unul dintre cele mai sanatoase alimente. Ele au un continut ridicat de fibre si o cantitate importanta de vitamina C in componenta. In plus, sunt o sursa inepuizabila de antioxidanti, iar in coaja lor au fost descoperiti mai multi compusi care impiedica aparitia cancerului.

Dieta-cu-mere--Detoxifiere--vitaminizare-si-o-silueta-de-invidiat-in-doar-5-zile-

Merele regleaza digestia si contin foarte putin zahar, spre deosebire de alte fructe. Ele au rolul de factor de echilibru in organism, contribuind activ la scaderea nivelului de colesterol si trigliceride. Merele sunt foarte slab calorice, un fruct insumand aproximativ 50 de calorii, cu toate ca sunt alimente destul de satioase.

Merele mai contribuie si la incetinirea absorbtiei de zahar in organism si la reglarea metabolismului. Un regim-soc cu mere iti poate detoxifia corpul, contribuind totodata si la definirea siluetei si la prevenirea imbatranirii premature a tenului.

Dieta cu mere este o dieta-soc ce te va ajuta sa slabesti 4 kg in 5 zile, fara sa depui mari eforturi. Chiar daca este un regim hipocaloric, nu vei simti prea des senzatia de foame. Costurile dietei sunt reduse, intrucat toate ingredientele din meniul pentru 5 zile pot fi achizitionate de la producatorii locali. Dieta nu are contraindicatii decat in cazul persoanelor care sufera deja de hiperaciditate gastrica, ale caror simptome se pot amplifica in cele 5 zile de regim.

Iata cum arata dieta cu mere:

Ziua 1

In prima zi de dieta vei consuma exclusiv mere. Inainte de a te apuca de regim, stabileste-ti cu precizie orele meselor si ale gustarilor si respecta-le. Vei consuma trei mese pe zi si doua gustari intre ele. Asadar, in prima zi vei avea voie sa mananci doar mere, impartite in 5 portii, fara a depasi 1,5 kg. Consuma apa din belsug si nu vei avea deloc senzatia de foame.

In a doua zi, la micul dejun, la cina si la cele doua gustari vei consuma tot mere. Pranzul va fi putin mai variat si mai satios, alcatuit dintr-o salata de legume asezonata cu doua felii de branza degresata, pe care nu ai voie sa o stropesti cu altceva in afara de zeama proaspata de lamaie; bineinteles, alaturi de salata vei consuma si cel putin un mar.

Ziua 3

In cea de-a treia zi, micul dejun va fi diversificat si va contine: mere, o felie de paine integrala si o felie de sunca presata de curcan. La pranz vei savura o salata preparata cu o jumatate de salata verde, o jumatate de ceapa si doi morcovi. La cina vei consuma doar mere.

Ziua 4

Micul dejun va fi identic cu cel din ziua precedenta: mere, sunca presata de curcan si o felie de paine integrala. La pranz vei putea consuma o conserva de 200 g de ton in conserva, cu garnitura de legume fierte, cu conditia ca acestea sa nu contina amidon. La cina vei putea manca o portie de lapte degresat cu cereale. Bineinteles, atat pranzul, cat si cina vor include, in mod obligatoriu, mere.

Ziua 5

In ultima zi a dietei, la micul dejun vei consuma o felie de paine integrala, un ou fiert si mere. La pranz vei manca un mar si o portie de 200 g de carne fiarta sau inabusita de pasare sau de vita, alaturi de o salata de cruditati si mere, iar la cina vei consuma din nou exclusiv mere.