Mai putine grasimi, mai putina sare, mai putine dulciuri si multe legume. Aceasta este reteta perfecta pentru a slabi fara diete nesanatoase.

Oriunde te uiti, primesti recomandari legate de cum sa slabesti sau sa te mentii, fie ca vin de la medici, sporturi televizate sau sfaturi primite de la familie si prieteni. Totusi ar trebui sa fim constienti de ceea ce ne face bine sau rau si de ce alimente trebuie sa mancam “mai putin” sau “mai mult”.

dieta_sex_desert_68365700_99373200Cantitativ insa este dificil sa iti dai seama cum sa iti gestionezi portiile de mancare, mai ales ca oamenii de obicei se hranesc diferit, tinand cont de varsta, educatie, venituri si circumstante.

Si din punct de vedere caloric este complicat de stabilit anumite standarde, lucrurile depinzand in mare parte de varsta. Un adolescent, de exemplu, care practica un sport, are nevoie de altceva decat unul care prefera jocurile pe calculator in locul activitatilor fizice. O tanara la 25 de ani, in schimb, poate manca unele alimente in cantitati pe care o femeie de 40 de ani nu ar putea pentru ca s-ar ingrasa.

Exista insa un mod eficient pentru a afla ce inseamna mai exact alimentatia sanatoasa zilnica, prin reducerea proportiilor la nivelul unei singure farfurii, mod pus in practica de Serviciul National de Sanatate din Marea Britanie, oferind o idee clara cetatenilor despre cum trebuie sa arate un regim alimentar zilnic sanatos.