Cauți o agenție SEO căreia să poți încredința succesul website-ului tău? Iată 10 lucruri la care trebuie să fii deosebit de atent!

Calitatea link-urilor pe care le plătești

Când alegi să colaborezi cu o agenție SEO, cel mai probabil o faci din dorința de a investi în câteva link-uri externe sănătoase pentru website-ul tău. Este o decizie înțeleaptă, dar ca să profiți la maxim de investiția ta, învață să faci diferența dintre cantitate și calitate. Link-urile de calitate te ajută să crești autoritatea propriului website, în timp ce link-urile postate pe website-uri cu o autoritate mai mică decât website-ul tău nu te trag înapoi, dar nici nu te ridică. Și acum, pornind de la această premisă, îți propunem spre rezolvare o dilemă simplă: Să spunem că ai 50 de euro în schimbul cărora Agenția A îți oferă 10 link-uri de o calitate mediocră și Agenția B 2 link-uri de o calitate foarte bună. Ce ofertă alegi?

Strategii de link exchange

Ai dat peste o agenție SEO care îți propune o strategie de link exchange? Înseamnă că tocmai ai descoperit o fosilă! Astfel de strategii sunt atât de vechi încât nicio persoană care propune așa ceva nu merită să se numească specialist SEO deoarece impactul unor astfel de acțiuni, în ziua de azi, este 0.

A face sau a nu face actualizari?

Stai departe de agențiile SEO care refuză să intervină asupra website-ului tău! Sunt slabe șanse să ai un website perfect și totuși să nu reușești deloc să te afirmi în SERP. De aceea, ar fi recomandat să găsești o agenție care să poată să-ți spună și unde greșești și ce ar trebui să îmbunătățești.

Cere transparență!

Dacă ai găsit o agenție SEO care se oferă să-ți optimizeze și website-ul la nivel de temă, module, piese și alte elemente, nu te grăbi să semnezi contractul de colaborare, ci asigură-te mai întâi că vei avea parte de transparență pe toată durata colaborării și indiferent de modificările pe care noii tăi parteneri le vor face website-ului tău, vei fi anunțat dinainte.

Link-urile interne au o importanță aparte

Poți să-ți dai seama de gradul de experiență al unui specialist SEO în funcție de modul în care el stabilește legăturile interne ale website-ului său. Întreaga rețea de link-uri trebuie construită după o strategie și nimic nu trebuie lăsat la voia întâmplării.

Nu te lăsa impresionat de promisiuni

Nu fii naiv și nu alerga după agenții SEO care îți promit locul 1 în SERP! Pentru unele cuvinte cheie este greu să ajungi chiar și pe prima pagină, dar pe locul 1. De aceea, nu te lăsa impresionat de promisiuni deșarte pentru ca la final să nu fii dezamăgit!

Ce e ieftin s-ar putea să fie mai scump pe urmă

Un alt lucru pe care îl fac unele agenții SEO și care ar trebui să te pună pe gânduri sunt pachetele all-inclusive la un preț de nimic. Când primești o ofertă care ți se pare că este prea frumoasă ca să fie reală, cel mai probabil așa și este deoarece este imposibil ca o agenție SEO, oricât de mulți angajați sau colaboratori ar avea și oricât de modest i-ar plăti, să-ți poată oferi și articole SEO și advertoriale pe website-uri bune și alte servicii asemănătoare la un preț care costă doar o infimă parte din ofertele competitorilor săi. Dacă optezi pentru un astfel de contract, sunt șanse mari să descoperi că investiția nu ți-a adus niciun merit sau dimpotrivă, mai mult ți-a afectat website-ul.

Analiza SEO inițială este absolut necesară

Tocmai ai bătut palma cu o agenție SEO pentru optimizarea website-ului tău și deja a început să-ți livreze articole sau să posteze advertoriale cu link-uri către website-ul tău? Acest lucru nu ar trebui să te bucure, ba din contră, să te îngrijoreze! Orice încercare de optimizare a unui website sau de creștere a autorității sale fără o analiză SEO inițială, este ca și cum ai juca tenis cu ochii închiși și fără să știi dacă de partea cealaltă a fileului se află cineva sau nu.

Asigură-te că ȘTII cu cine colaborezi

Dacă îți place cum lucrează o agenție SEO și vrei să colaborezi cu ea, înainte de a semna contractul, întreabă dacă pentru scrierea articolelor folosește creatori de conținut in-house sau colaboratori cu vechime ori se orientează pe loc după numărul de comenzi și după cum bate vântul? Acesta detaliu ar trebui să te ajute să-ți faci o idee în legătură cu calitatea serviciilor pe care le vei primi.

Metode tradiționale sau out of the box?

E tare la modă expresia out of the box thinking, dar cât de sănătoasă este o astfel de gândire când vine vorba de SEO? Indiferent de website, SEO-ul necesită muncă, dedicație și răbdare așa că strategiile scoase din tipar nu prea își au locul în acest domeniu de activitate.