Simona Halep

Simona Halep sau efectul secundar al celebrității. Se măsoară în milioane de euro

Simona Halep compensează cu bani, în contracte de publicitate, fabuloase, neîmplinirile din sport. A pierdut un loc în clasamentul mondial, cu echipa naţională a ratat calificarea în semifinalele FED Cup, ultimele meciuri au fost niște eșecuri dar va semna un super contract cu fima elveţiană de ceasuri de lux Hublot. Omul care a intermediat afacerea este Ion Ţiriac, managerul din umbră al Simonei Halep. Simona va deveni imaginea firmei care îi mai sponsorizează şi pe Diego Maradona, Usain Bolt sau Ilie Năstase. De asemenea, Halep intră în rândul celebrilor tenismeni care sunt imaginea unor firme de ceasuri de lux: Rafael Nadal, care joacă cu un ceas de 700.000 de dolari la mână (Richard Mille), Roger Federer (Rolex), Maria Şarapova (Tag Heuer), Serena Williams (Audemars Piguet) sau Stan Wawrinka (Audemars Piguet).simona halep

Simona s-a fotografiat marţi la sediul Hublot, exprimându-şi entuziasmul pe pagina personală de Instagram: „A fost extraordinar să vizitez fabrica Hublot”. Campioana de la Indian Wells îşi măreşte visteria cu sponsori, ajungând la 6 contracte de publicitate: Adidas, sponsorul tehnic cu care până în prezent are cel mai consistent contract (1 milion de dolari pe an), Dedeman (500.000 de euro pe an), Vodafone (300.000 de euro pe an), Dorna, Wilson şi Hublot, spun cei de la doartenis, citaţi de prosport.

blank