Dacă iei decizia de a slăbi este indicat să nu te cântărești în fiecare zi pentru a verifica dacă ai pierdut în greutate sau ai câștigat în greutate, deoarece acest lucru provoacă anxietate și poate interfera cu procesul de slăbire. Ideal este să te cântărești o dată pe săptămână, întotdeauna la aceeași oră.

Mânâncă încet și savurează mâncarea

Consumul lent de alimente când stomacul este aproape plin, trimite un semnal către creier care indică faptul că a primit deja hrană suficientă și că nu mai trebuie să continui să mănânci. Cu toate acestea, în cazul persoanelor care au obiceiul să mănânce rapid, creierul nu percepe acest semnal de sațietate, determinându-le să mănânce mai mult. În plus, reduce și timpul de contact cu alimentele și plăcerea de a le savura.

Respectarea sațietății este unul dintre principalele aspecte privind pierderea în greutate și evitarea creșterii în greutate. Sațierea stomacului cu alimente bogate în nutrienți și fibre, cum ar fi legume, fructe, carne albă și grăsimi bune, face ca metabolismul să funcționeze mai bine și previne senzația de foame pentru mai mult timp.

Bea mai multă apă în timpul zilei

Trebuie să consumi multe lichide între mese, deoarece acest lucru va ajuta la reducerea foamei și retenția de lichide. Cu cât bei mai multă apă, cu atât organismul produce mai multă urină, iar odată cu eliminarea sa sunt eliberate toxinele care afectează procesul pierderii greutate.

Ce poți bea: apă, apă de nucă de cocos, sucuri naturale fără zahăr, ceaiuri fără zahăr;

Ce să nu bei: băuturi răcoritoare, sucuri industrializate, băuturi cu ciocolată și băuturi alcoolice.

Cantitatea de apă necesară pe zi variază între 1,5 și 3 litri pe zi.

Efectuează activitate fizică

Tipul de exercițiu nu este cel mai important, dar profitând de toate oportunitățile de a arde calorii ori de câte ori este posibil, este foarte important să practici o activitate fizică de cel puțin 3 ori pe săptămână. Efectuarea unor activități zilnice poate face diferența, încearcă următoarele activități:

-Urcă scările, nu circula cu liftul;

-Coboară din mijlocul de transport cu o stradă înainte de locul de muncă sau de școală și parcurge pe jos restul drumului;

– Fă o plimbare de 10 minute după prânz;

– Ieși cu câinele la plimbare noaptea.

Pentru a crește consumul de energia, încearcă să mergi pe jos cel puțin 30 de minute, de 3 ori pe săptămână, deoarece este unul dintre cele mai bune exerciții fizice pentru a pierde în greutate, dar fă și câteva exerciții de rezistență pentru a completa antrenamentul.

Mănâncă din toate câte puțin

Organismul are nevoie de toți nutrienții, așa că în dietele în care carbohidrații lipsesc, greutatea crește din nou la scurt timp după aceea. Cele mai bune sfaturi sunt:

-Preferă laptele și derivatele sale degresate;

-Adăugă 1 lingură de semințe în sucuri și iaurturi precum semințele de in și chia;

-Mânâncă o mână de fructe uscate pe zi, precum arahide sau alune, migdale, nuci, alune;

-Alege-ți o singură sursă de carbohidrați la masă, acordând preferință alimentelor naturale;

-Mânâncă o salată crudă înainte de prânz și cină;

-Mănâncă cel puțin 3 fructe pe zi;

-Evită consumul de zaharuri simple, de cafea, lapte, iaurt, ceaiuri și sucuri dulci;

-Evită să mânânci după ce te-ai săturat.

Consumul de fructe și legume de mai multe ori pe zi, oferă multe fibre și vitamine. În plus, pe lângă faptul că acestea au puține calorii, favorizează procesul de pierdere în greutate.

Nu sta flămândă

A mânca câte puțin la fiecare 3 ore poate părea exagerat, dar adevărul este că nu apare foamea. Împărțirea porțiilor de alimente ajută la reducerea greutății. Urmează următoarele sfaturi:

-Pune-ți mementouri pe telefonul mobil sau în calendar, pentru a ști când este timpul să mânânci;

– Asigură-te că ai întotdeauna la îndemână nuci, fructe naturale care sunt gustări ușor de pus în portofel sau rucsac. Le poți consuma chiar și pe stradă;

-Cele mai bune gustări sunt: ​​fructele, iaurturile, bețișoarele de morcov, castraveții și pasta de avocado condimentate cu sare și piper, cuburile mari de roșii presărate sare și ulei de măsline, oul fiert și nucile.

Dacă nu este posibil să-ți prepari vreo masă pe parcursul zilei, pur și simplu concentrează-te pe menținerea calității următoarei mese și folosește aceste mici gustări dacă îți este foame. Treptat este posibil să înțelegi că, de cele mai multe ori, nu este vorba de foame, ci de anxietate.

Așadar, dacă vrei să slăbești ia în serios schimbarea stilului de viață, nu uita să introduci semințele de in în alimentația zilnică, să consumi multe lichide, fructe proaspete și uscate.

De asemenea, informează-te mai întâi cu privire la pastilele de slăbit, dacă vrei să optezi pentru o astfel de variantă. Mult succes îți dorim!

Citeste si...  Beneficiile nebanuite ale rodiei