Pentru unii, kilogramele în minus sunt cheia unui corp de vis. Pentru aţii, însă, tonifierea este baza unui corp armonios şi sănătos. Pe măsura ce înaintăm în vârstă, corpul nostru îsi pierde din aspect, mai ales în zonele cele mai sensibile, precum abdomen, şolduri, coapse şi braţe. 

 Solutia pentru un corp perfect
Joggingul sau mersul în forţă vor fi întotdeauna soluţii sănătoase pentru un corp tonifiat. Doar că, de cele mai multe ori, acest tip de mişcare este condiţionat de starea vremii. 
 
„Un antrenamet care este divers, care atinge cât mai multe tehnici de antrenamet este un antrenament benefic pentru noi, nefiind în regulă să facem aceleaşi exerciţii la nesfârşit”, a spus instructorul de fitness Cori Grămescu, duminică, la emisiunea Numai de bine, de la Antena 3.
 
Un raport echilibrat între cantitatea de ţesut adipos şi masa musculară este regula de aur a tonifierii. Musculatura nu se tonifică, ea fiind fermă prin natura ei, însă există depozite de ţesuturi adipoase care dau corpului aspectul inestetic. Soluţia este mai multă mişcare.
 
Antrenamentul trebuie să fie solicitant, dar nu epuizant. Creşteţi efortul treptat şi doar dacă simţiţi că organismul are resurse în acest sens.
 
„Ca notă personală, a face sport de două ori pe săptămână nu ne face nişte oameni activi şi nici nu ne dă mână liberă să mâncăm orice ne trece prin cap”, spune Cori Grămescu.
 
O persoană activă este cea care are acoperită ziua cu activităţi care presupun mişcare moderată sau uşoară.
 
După vârsta de 30 de ani încep să se reactiveze excesele din perioada anilor 20, nopţile pierdute, lipsa sportului şi înaintarea în vârstă. Deşi pare greu de crezut, soluţia există, timpul nu este pierdut, iar corpul nostru îşi poate recăpăta aspectul plăcut şi tonifiat. 
 
Când vorbim despre tonifierea corpului într-un timp relativ scurt, trebuie să ne axăm pe un program realizat numai cu greutăţi. Pentru a creşte calitatea fibrei musculare, este important să alegeţi ganterele potrivite pentru voi, astfel încât să puteţi efectua mai multe repetari. Rezultatele nu vin peste noapte, iar alegerea tonifierii corpului cu ajutorul aparatelor speciale din clinici nu este o opţiune sănătoasă. 
 
„Din experienţa mea, de 10 ani lucrez în industria fitnessului, scurtăturile dacă există vin întotdeuna la pachet cu un soi de cost ascuns, nu ştiu dacă este cea mai bună soluţie pe termen lung”, a explicat Cori Grămescu.
 
Chiar dacă nu există alimente speciale pentru tonifiere, trebuie respectate acele reguli de bun simţ care ne ajută corpul să aibă necesarul de vitamine şi energia necesară.
 
„Ca reguli generale e important să consumăm legume la fiecare masă. E important să mâncăm fructe de sezon în cantităţi moderate, să mâncăm cantităţi de proteine fără să fie amestecate cu colesterol”, ne sfătuieşte instructorul de fitness Cori Grămescu.
Citeste si...  Doctorița regretă relația cu Prigoană