Peste 200 de fotografii neretuşate cu Beyoncé, realizate pentru campania din 2013 a companiei de cosmetice L’Oreal, au fost publicate ilegal pe un site controlat de fanii cântăreţei. Chiar dacă aceştia şi-au dorit să demonstreze că artista este un om ca oricare altul, reacţiile au fost departe de a fi unele pozitive, scrie „Daily Mail“.

646x404

În fotografiile pentru L’Oreal, chipul cântăreţei Beyoncé, în vârstă de 33 de ani, este departe de a fi perfect şi este acoperit cu extrem de mult fond de ten. Şedinţa foto a avut loc în 2013, când vedeta a fost imaginea produselor Feria şi Infallible (vopsea de păr, ruj şi fond de ten). Fotografiile neprelucrate în Photoshop i-a împărţit pe fanii cântăreţei în două tabere, însă comentariile răutăcioase au fost numeroase, „Arată ca o fumătoare“, „O să-i dea în judecată pentru asta?“, „Asta-i Beyoncé? Wow!“, „Aşa s-a trezit?“ fiind doar câteva dintre mesajele postate în reţelele sociale.

25CE13E700000578-0-image-a-46_1424286934342

Totuşi, au existat şi persoane care au apreciat pozele neretuşate, fiind de părere că artista, câştigătoare a 20 de premii Grammy, este frumoasă. „Fotografiile neprelucrate dovedesc doar că este o persoană normală, de-o frumuseţe naturală“, „Sunt singurul care crede că Beyoncé nu arată oribil în aceste poze nemodificate? Încă arată mai bine decât mine“, „Ştiţi de ce Beyoncé arată destul de rău în acele poze de la L’Oreal? Machiaj prost şi lumină puternică. Ea continuă să fie frumoasă“ au fost o parte din comentariile pozitive. 

Reprezentanţii artistei nu au făcut, deocamdată, nicio declaraţie, însă pozele au fost şterse la scurt timp, fanii explicând motivul din spatele publicării: „Am şters imaginile pentru că nu vrem să facem o dramă din asta şi nici nu vrem să-i supărăm pe admiratorii ei. Unele dintre reacţii au fost de-a dreptul urâte şi nu vrem să ne asociem cu ele. Am publicat fotografiile doar pentru a sublinia faptul că regina este o frumuseţe naturată şi, în acelaţi timp, o femeie obişnuită.“

25CE13E300000578-0-image-m-45_1424286916443

Cu toate acestea, nu este pentru prima dată când compania L’Oreal este criticată pentru că a modificat în Photoshop fotografii cu Beyoncé. Brandul a fost acuzat că i-a albit pielea cântăreţei pentru o reclamă din 2008. Mai mult decât atât, în 2013, imperiul H&M a încercat să retuşeze corpul vedetei pentru promovarea colecţiei primăvară-vară, însă aceasta s-a împotrivit. „Când Beyoncé a aflat că i-a fost modificat corpul, s-a supărat foarte tare. E o adevărată divă şi s-a înfuriat în acel moment. Echipa ei a refuzat să-şi dea acceptul pentru folosirea fotografiilor, aşa că firma s-a văzut nevoită să folosească originalele“, declara la momentul respectiv o sursă apropiată cântăreţei, citată de „Daily Mail“.

Pe de altă parte, reprezentantul artistei a încercat, în 2013, să împiedice publicarea unor imagini „neonorante“ din timpul show-ului susţinut la Super Bowl. Într-un e-mail trimis site-ului Buzzfeed, care publicase pozele – reprezentantul a scris: „Există unele fotografii neonorante pe site-ul dvs. pe care vă rugăm cu respect să le schimbaţi. Sunt convins că veţi putea găsi unele mai bune.“ În loc să şteargă pozele, site-ul a schimbat numele articolului în „Pozele neonorante cu Beyonce pe care reprezentantul ei nu doreşte să le vedeţi“, iar ca rezultat imaginile au devenit virale.     

Citeste si...  Beyonce s-a pozat în timp ce își proba lenjeria intimă