Preşedintele Klaus Iohannis face duminică o vizită la call-center-ul DSP Bucureşti, de la Arena Naţională.

Potrivit Administraţiei Prezidenţiale, Klaus Iohannis are înscrisă în program duminică, la ora 11:00, ”vizită la Call Center DSP Bucureşti – Arena Naţională”.

Direcţiile de Sănătate Publică, inclusiv DSP Bucureşti, au fost criticate intens în contextul pandemiei, fie pentru că nimeni nu le răspundea la telefon celor care sunau pentru a solicita informaţii,fie pentru lipsa de proceduri, fie pentru comunicare deficitară.

La Bucureşti, un ONG a venit în ajutorul celor de la DSP depăşiţi de situaţie, în condiţiile în care erau oameni care reclamau că sună zile în şir fără a li se răspunde. În fiecare zi, circa 50 de voluntari, dintr-un call center suport creat de ONG-ul Geeks for Democracy, au preluat această sarcină de la DSP şi răspund cetăţenilor, scrie Hotnews. În primele zile au fost recepţionate peste 1.500 de telefoane.

Direcţiile de Sănătate Publică au fost invocate şi în cea mai recentă conferinţă a şefului statului, în legătură cu numărul de teste zilnice pentru noul coronavirus.

”Capacitatea de testare este destul de mare. Într-adevăr, teoretic am putea să prelucrăm până în 50.000 de teste, însă testările se fac fie la cei care sunt trimişi acolo de DSP-uri, deci din oficiu, cazurile suspecte, fie se fac la persoane la cerere. Mai mult decât s-a făcut nu a existat cerere. La noi, persoanele nu se testează în masă, fiindcă aceste proceduri nu sunt posibile cu instalaţiile existente, iar numărul de persoane trimise de DSP-uri şi solicitări de persoane fizice care vor să fie de bunăvoie testate sunt cele pe care le vedeţi zilnic comunicate”, declara preşedintele.

Şi premierul Ludovic Orban a vizitat în urmă cu patru săptămâni call-centre-ul DSP Bucureşti pentru a le mulţumi voluntarilor de la Medicină care răspundeau cetăţenilor care au nevoie de informaţii.

”Am făcut o vizită să le mulţumim voluntarilor studenţi la Medicină care ne ajută în call-centerele care asigură interacţiunea cu cetăţenii, în bătălia contra covid. Aici este organizat un call-center cu 72 de posturi, prin care se comunică cu cetăţenii municipiului Bucureşti, persoane diagnsticte pozitiv, se efectuază anchete pidemiologice şi se asigură o comunicare cu cei care au nevoie de informaţii”, a declarat atunci premierul Ludovic Orban.

Acesta a precizat că este un call-center suplimentar faţă de cele care există deja.

”Creşterea ratei de răspuns a fost obiectivul pe care l-am urmărit în mod constant. (…) Sigur că este foarte greu să răspunzi la mii de apeluri, dar s-au făcut îmbunătăţiri”, a mai declarat Orban, care a precizat că, în timp, obiectivul este de a se putea răspunde la toate apelurile.


Citeste si...
Se lasa cu demisii! Premierul se intalneste cu Raed Arafat