Lanțul de retail Kaufland România a anunțat că majorează venitul minim brut începând cu 1 martie 2020. Astfel, începând cu 1 martie 2020, venitul minim brut în companie va fi de 3.650 lei, dar acesta poate crește în funcție de specificul socio-economic al fiecărei regiuni din țară.

Totodată, ca urmare a planurilor de extindere prevăzute pentru acest an și deschiderea de noi magazine la nivelul întregii țări, compania Kaufland România va crea peste 1.000 de noi locuri de muncă.

„La nivelul companiei ne-am asumat activ angajamentul de a crea un mediu de lucru corect și de a oferi pachete salariale competitive. Este motivul pentru care, în continuarea majorărilor salariale anunțate anul trecut, începând cu 1 martie 2020, vom mări venitul minim brut la 3.650 lei.

Ne preocupăm constant să extindem și lista de beneficii de care se bucură colegii noștri cu unele adaptate nevoilor reale, prin care să contribuim cu adevărat la creșterea lor profesională și personală, în funcție de etapa din viață în care se află și de direcția în care își doresc să se dezvolte. Premiile obținute validează eforturile depuse pentru asigurarea unor condiții cât mai bune de muncă și arată potențialilor candidați că merită să aleagă un angajator premiat așa cum preferă clienții să aleagă un produs de calitate, care a primit multe certificări”, a declarat Marco Hößl, CEO Kaufland România.

Citeste si...  Articolul 7 bate la usă după adoptarea OUG pe Legile justiţiei

Kaufland angajează, totodată, și persoane cu dizabilități, pentru aceștia compania lansând recent un program de includere în câmpul muncii, prin care au fost create peste 500 de posturi adaptate diferitelor tipuri de dizabilități.
În plus, Kaufland a demarat și o serie de inițiative prin care contribuie la susținerea dezvoltării sistemului educațional românesc.

Unul dintre proiectele lansate în acest scop, cu sprijinul Academiei de Studii Economice București și a altor actori din mediul academic și comercial din România, își propune introducerea studiului dual la nivel universitar ca alternativă la învățământul tradițional existent în prezent pe acest segment.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine, 132.000 de angajați în 8 țări și o rețea de 127 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.