La final de an iti doresti sa fii supla, dar nu ai timp de mers la sala, iar stresul premergator sarbatorilor te determina sa te hranesti haotic?

Dieta-fulger-inainte-de-Craciun--Cum-slabesti-2-kilograme-in-3-zile--Afla-meniul-complet-

Rasufla usurata! Aceasta dieta-fulger te va ajuta ca in trei zile sa scapi de 2 kilograme si sa te simti mai bine in pielea ta. In plus, dieta este bazata pe portocale, fructe care se gasesc din belsug in magazine in aceasta perioada, asa ca iti va fi simplu sa slabesti.

Pe langa faptul ca sunt aliatele siluetei tale, portocalele sunt o sursa importanta de vitamina C, au proprietati detoxifiante, contribuie la intarirea sistemului imunitar si iti fac parul si pielea frumoase.

Combina consumul de portocale cu proteine de origine animala. In acest fel vei arde mai multa grasime.

Aceasta dieta iti va furniza circa 1200 calorii intr-un interval de 24 ore, fara a-ti incetini metabolismul, si te va ajuta sa scapi de circa 2 kg in trei zile.

Iata cum arata meniul pentru dieta-fulger:

Citeste si...  Nuante de farduri pentru 2015

Ziua 1Mic dejun: 1 felie paine alba, 1 portocala, 100 g fulgi de ovaz, 100 ml suc de portocale;
Pranz: 2 felii de paine cu tarate, 1 bucata de somon cu frunze de salata verde si dressing de lamaie; la desert, poti consuma 100 g iaurt, 1 portocala si 1 lingura de miere;
Cina: 1 portie mica de ficat cu ciuperci, prajite intr-un strop de ulei, 1 pumn de zmeura sau alte fructe de padure, 1 iaurt degresat.

Ziua 2

Mic dejun: 1 felie paine alba cu unt, 1 ou fiert moale, 100 ml suc de portocale;
Pranz: 1 portie fasole verde fiarta cu salata verde, 1 felie de paine cu unt si 1 portocala;
Cina: 1 bucata de carne slaba fiarta, piure, cu dovlecei si morcovi inabusiti, 1 iaurt, 100 g ananas, 1 portocala.

Ziua 3

Mic dejun: 2 felii paine cu unt, 2 bucati branza, 1 felie pepene galben;
Pranz: salata de sfecla, morcovi si verdeturi, 1 portie orez cu vacuta, 1 portocala;
Cina: 1 bucata pui fiert cu ardei, varza de Bruxelles si broccoli fiert, 1 portocala.