Consiliul spune că reclame induc în eroare publicul

rosia_montana

Consiliul Naţional al Audiovizualului a interzis difuzarea celor 11 spoturi publicitare ale companiei Roşia Montană Gold Corporation. Motivul: este o campanie agresivă, socială şi politică şi nicidecum una comercială.

CNA a decis, marţi, să întrerupă campania publicitară TV pentru Roşia Montană, emiţând o decizie de intrare în legalitate prin care autorii spoturilor trebuie să le modifice aşa încât să fie în conformitate cu legea, iar până atunci televiziunile nu mai pot difuza reclamele existente în prezent. Potrivit unei monitorizari CNA, televiziunile au difuzat, de la 1 septembrie, de sute de ori diversele versiuni ale reclamelor pentru Roşia Montană.

În acelaşi timp, monitorizarea arată că Pro TV, TVR 1, Realitatea TV, Digi 24 şi B1 TV sunt singurele posturi care au început să relateze despre protestele împotriva proiectului Roşia Montană din prima zi a acestora, în timp ce altele, precum Atena 1 sau Kanal D, au acoperit subiectul abia din 9 septembrie. B1 TV şi România TV sunt posturile care, din 1 septembrie, au difuzat cele mai multe spoturi legate de proiectul Roşia Montană, urmate, la o oarecare distanţă, de Antena 3.

 

 

Citeste si...  Teo Trandafir in cea mai trasnita ipostaza