Actualitate

Ziarul infiintat de Ion Ratiu ar putea „renaste” in versiune print

Ziarul „Cotidianul”, publicaţie lansată în 1991, de regretatul om politic Ion Raţiu, şi cumparata ulterior de Realitatea-Caţavencu în 2004, s-ar putea relansa în varianta print după 5 ani de pauza. Cornel Nistorescu a cumparat, recent, marca pentru print Cotidianul şi are planuri privind relansarea ziarului în versiunea sa tiparita, dupa cum a si  confirmat acesta pentru Mediafax.
 
Cornel Nistorescu
 
Nistorescu a precizat ca a reuşit, în urma cu trei saptamani, sa cumpere marca pentru print a ziarului Cotidianul, la o licitaţie organizata de un lichidator judiciar. Jurnalistul nu a dorit sa precizeze cu ce suma a achiziţionat această marca, dar, intrebat dacă are planuri sa relanseze Cotidianul în versiune print, Cornel Nistorescu a declarat ca exista dorinta, planuri dar „nu sunt sanse”.
 
Totuşi, Nistorescu a spus ca, datorită faptului ca a cumparat marca pentru print Cotidianul, are posibilitatea, din punct de vedere legal, sa lanseze versiunea tipărită a publicaţiei fara sa dea un termen legat de acest proiect.
 
Marca Cotidianul, deţinută de societatea Poligraf SRL, aflata în faliment, a fost scoasa la licitaţie publica, în urmă cu câteva săptămâni, de Rovigo S.P.R.L., lichidatorul judiciar al Poligraf SRL. În cadrul respectivei licitaţii, marca a fost adjudecată pentru suma de 20.000 de euro, exclusiv TVA (preţul de pornire al licitaţiei), au mai declarat sursele citate.
 
Cornel Nistorescu a achiziţionat, în februarie 2010, site-ul  cotidianul.ro , dupa ce ziarul Cotodianul îşi încetase apariţia în print la 1 ianuarie 2010.
blank