Primaria Municipiului Bucuresti, prin Directia Generala de Evidenta a Persoanelor a Municipiului Bucuresti, impreuna cu serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor sector 1-6, asigura conditiile necesare desfasurarii referendumului de modificare a Constitutiei Romaniei, venind in sprijinul cetatenilor Municipului Bucuresti care doresc sa isi exercite dreptul la vot. Astfel, Directia Generala de Evidenta a Persoanelor a Municipiului Bucuresti  va asigura in data de 06 si 07.10.2018 program de lucru prelungit pentru eliberarea actelor de identitate expirate, pierdute, furate s-au deteriorate, in conformitate cu  Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 97/2005.

Mai exact, programul de lucru cu publicul va fi extins in zilele de sambata, 06.10.2018, intre orele 07.00 si 21.00, (inclusiv pentru depunerea documentelor in vederea eliberarii actelor de identitate) si duminica, 07.10.2018, intre orele 07.00 si 21.00. (07.00 – 16.00 – pentru depunerea documentelor in vederea eliberarii actelor de identitate)

 

          Cartea de identitate se intocmeste si se elibereaza pe baza cererii scrise a persoanei si a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, starii civile, cetateniei romane si a domiciliului.

          Contravaloarea producerii si eliberarii cartii de identitate este de 7 lei si se achita la ghiseele birourilor de evidenta a persoanelor sector 1- 6, precum si prin SMS apeland numarul scurt 7530 pentru sectorul 5.

          Atunci cand nu pot fi prezentate anumite documente (certificate de stare civila, dovezi cu privire la domiciliu, etc.), se va elibera carte de identitate provizorie, caz in care se vor depune si 3 fotografii ¾ cm si taxa de 1 leu, achitata in acelasi mod ca si in cazul cartilor de identitate.