Showbiz, Stiri

Victor Slav şi Bianca Drăguşanu mai scot nişte poze din vacanţa cu naşii

Cei doi proaspeţi căsătoriţi vor vorbi „La Măruţă” despre concediu şi Bianca îşi va etala rochia de mireasă. Luni, Bianca îşi prezintă rochia de mireasă la care a visat toată viaţa şi va povesti cum a profitat de câteva zile de vacanţă, alături de Victor Slav, bucurându-se de mare şi soare pe yachtul naşilor lor, Nicoleta Luciu şi Zsolt Csergo.

IMG-20130905-WA0005Cei patru au avut parte de o escapadă de vis cu yachtul, au vizitat insulele din Croaţia, s-au relaxat la plajă şi s-au înfruptat cu specialităţi gastronomice locale.

IMG-20130905-WA0007„Pentru noi a fost inedit pentru că nici eu, nici Bianca nu am mai fost într-o astfel de vacanţă petrecută practic la bordul yachtului. A fost o croazieră de vis, ne-am oprit pe mai multe insule pe care le-am vizitat, am făcut plaja, am înotat. Mi-a plăcut această libertate de a ancora în oraşul pe care doreşti să-l vizitezi, apoi seara să pleci înapoi pe mare. Plus că priveliştea de care ai parte îţi taie răsuflarea”, a povestit Victor Slav.

IMG-20130905-WA0008Deşi răul de mare îi dă uneori de furcp, Victor Slav spune că de data aceasta nimic nu i-a perturbat vacanţa: “Naşul este un foarte bun căpitan şi a avut grijă ca finului să nu i se facă rău”, glumeşte acesta.

IMG-20130905-WA0003La rândul ei, Nicoleta Luciu a povestit că s-a simţit excelent în prima vacanţă petrecută împreună cu viitorii ei fini.

IMG-20130905-WA0009„Ne-am distrat pe cinste, am făcut plajă, ne-am plimbat, iar seara am stat pe terasă la poveşti. Sunt doi oameni care se iubesc foarte mult, cu care ne înţelegem foarte bine şi sunt încântată că ne-au ales ca naşi. Este primul cuplu pe care îl cununăm”, a spus Nicoleta.

IMG-20130905-WA0011După Roma şi Istanbul, aceasta este a treia vacanţă pe care Victor şi Bianca o petrec împreună. ”Ne-am întors cu multe amintiri frumoase”, recunoaşte Victor.

IMG-20130905-WA0012”Am mâncat multe fructe de mare, pe care Bianca le adoră, am făcut plajă, ne-am distrat cu naşii noştri, am vizitat casa lui Marco Polo, am cumpărat suveniruri şi am înotat în cea mai limpede şi curată apă pe care am văzut-o vreodată”, a mai spus acesta.