Google
IT&C

Utilizatorii Google pot limita afișarea reclamelor despre parenting sau slăbit

Google a extins categoriile „sensibile de reclame”, astfel utilizatorii pot bloca conținutul care le-ar putea afecta sănătatea psihică, precum reclamele de slăbit.

Acum, utilizatorii pot interveni asupra categoriilor de reclame care le sunt afișate și pot solicita reducerea acestora, potrivit profit.ro.

Google a extins categoriile „sensibile de reclame”

Alături de reclamele despre jocuri de noroc și alcool, categoriile de reclame care pot fi limitate acum sunt legate de sarcina, parenting, anunțuri matrimoniale și slăbit. În 2020, compania a anunțat pentru prima dată controale ale anunțurilor afișate pe Google în Statele Unite și a permis utilizatorilor să aleagă să vadă mai puține reclame despre jocurile de noroc și alcool.

Google spune că lansează noile controale în urma feedbackului de la utilizatori care solicită monitorizoarea mai atentă a reclamelor, în special despre subiectele sensibile pe care ar dori să le evite.

Utilizatorii pot fi afectați de anumite categorii de conținut
Extinderea categoriilor „sensibile de reclame” ar trebui să ajute să-i ferească pe utilizatori de anumite conținuturi care i-ar putea deranja. De exemplu, poate fi dăunător pentru cineva care suferă de o tulburare de alimentație să fie expus la reclame despre pierderea în greutate.

Utilizatorii logați în contul Google pot realiza aceste setări din pagina Ad personalization.

„Oferirea de transparență și control a fost întotdeauna o prioritate pentru noi, așa că ne extindem instrumentele, permițând utilizatorilor să aleagă să fie expuși la mai puține reclame despre sarcină și parenting, anunțuri matrimoniale și slăbit. Vom continua să ascultăm feedbackul utilizatorilor și să studiem la ce categorii să extindem această funcție în viitor”, a declarat Karin Hennessy, reprezentant al companiei.

blank