Economic, Featured

Un gigant japonez a intrat în România. Produsele sale se vând cu maxim 99 lei

Primul magazin al brandului a fost deschis în 1 septembrie la Veranda Mall din Obor.

Retailerul japonez Miniso vine produse pentru casă, accesorii şi jucării din anul 2013. În aceşti cinci ani a devenit unul dintre comercianţii cu cea mai rapidă dezvoltare din lume, ajungând să deţină în acest moment peste 3.000 de magazine în peste 70 de ţări de pe toate continentele. Expansiunea în Europa este recentă. Începând din 2017, brandul este prezent în Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia şi Ucraina.

Lansarea Miniso în România face parte dintr-un plan de extindere a brandului în 100 de ţări până în anul 2020. Magazinul din Veranda Mall este doar începutul, până la finalul acestui an fiind programate încă două deschideri, tot în Bucureşti, în Titan şi Pantelimon. Japonezii vizează deschiderea a 40 de magazine în toată ţara până în 2020.

Produsele din magazinele Miniso se vor vinde cu preţuri între 10 şi 99 de lei.

 

”Plănuiam de multă vreme să aducem Miniso în România. Suntem convinşi că vom avea succes, aşa cum s-a întâmplat în toate ţările în care ne-am extins cu rapiditate din 2013 până acum. Publicul căruia ne adresăm în primul rând are între 17 şi 35 de ani”, a declarat Jake Liu, CEO Miniso România.

Brandul a fost fondat de către designerul japonez Miyake Junya şi de către tânărul antreprenor chinez Ye Guofu în Tokyo, Japonia.

Produsele comercializate se împart în şapte mari categorii: sănătate şi frumuseţe, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casă, produse pentru viaţa de zi cu zi şi ambalaje speciale.

MINISO vinde şi produse cu licenţă ale unora dintre marile branduri mondiale, cum ar fi Marvel, Pink Panther sau We Bare Bears.

Obiectivul financiar al companiei pentru 2019 este atingerea unei cifre de afaceri de 100 de miliarde de dolari. 

blank