img_1303351_thumbs_600x400_1232941

Antrenamentele la sala de forta si dietele drastice nu sunt o solutie pentru slabit pentru toate persoanele, mai ales pentru cele comode. Totusi, chiar si cei lenesi pot slabi fara sa depuna un efort prea mare.

1. Urmareste caloriile

Una dintre cele mai simple metode de a urmari numarul caloriilor pe care le consumi este sa folosesti o aplicatie speaciala, chiar pe telefonul tau. Acum exista numeroase tehnici simple pe internet cu ajutorul carora sa iti tii un jurnal al tuturor alimentelor pe care le consumi. Studii recente au aratat ca persoanele care fac acest lucru pierd in greutate mai mult decat cele care nu apeleaza la aceste aplicatii. 

2. Cantareste-te zilnic

Daca te cantaresti zilnic vei fi surprinsa de modul in care acest simplu gest te va ajuta sa faci modificari in alimentatia ta. Persoanele care se cantaresc in fiecare zi pierd in greutate mult mai mult decat cele care nu se fac asta regulat. 

3. Incepe masa cu o salata sau o supa
Daca incepi masa cu o salata sau o supa, vei manca semnificativ mai putin. Aceasta pre-masa te va umple, astfel ca la cina nu vei mai simti nevoia sa mananci tot ce ai in farfurie.

4. Mananca intotdeauna micul dejun

Incepe ziua cu un mic dejun sanatos, alcatuit din proteine slabe, precum ouale. Acesta te va ajuta sa tii departe de tine tentatiile culinare pe tot parcursul zilei. Cercetarile au aratat ca persoanele care sar peste micul dejun cantaresc mai mult, deoarece au tendinta de a manca mai mult in timpul zilei.

5. Bea apa

Pentru a accelera metabolismul si pentru a avea o digestie mai usoara bea apa inainte de fiecare masa. Acest truc te va ajuta sa mananci mult mai putin si sa pierzi foarte usor in greutate.

6. Tine legumele la indemana

Daca vrei sa ai tot timpul la indemana gustari sanatoase si sa nu cazi tentatiei dulciurilor, taie legume proaspete si tine-le la frigider pe primele rafturi. Acestea iti vor oferi vitaminele si mineralele de care corpul tau are nevoie pentru a pierde in greutate usor si sanatos.