Trei mari vedete
Actualitate

Trei mari vedete din România, blocate în Israel pe timp de război

Trei mari vedete, blocate în Israel! Cântăreaţa Ruby a fost surprinsă în Israel la izbucnirea războiului! Artista se află acolo în vacanță și a oferit câteva informații despre experiența trăită. Tot în Israel sunt și Ana Baniciu și Raluka. Iată ce trăiesc în aceste clipe.

Trei mari vedete, blocate în Israel! Ruby este în vacanță în Israelul cuprins de război

Trei mari vedete, blocate în Israel! Cântăreaţa Ruby este în Israel în acest moment, în condițiile în care războiul a izbucnit încă de dimineață. Vedeta a făcut câteva declarații pentru Antena 3 CNN în care anunță că planul este să se întoarcă acasă mâine, duminică.

Cântăreața spune că în zona în care se află, populația s-a izolat în buncăre. Autoritățile le-au cerut tuturor să rămână în case.

„Suntem în vacanţă pentru câteva zile. Mâine ar fi trebuit să zburăm înapoi către ţară. În zona în care suntem noi, toată lumea s-a izolat. Am fost anunţaţi să ne izolăm. Fiecare casă înţeleg că are un buncăr undeva, iar noi avem chiar în apartamentul în care stăm o cameră tip bucăr. Toată lumea s-a izolat. De dimineaţă am fost la micul-dejun când am şi aflat ce se întâmplă de la nişte prieteni din România şi toată lumea a ieşit afară din hotel şi s-a uitat pe cer, erau urme ale rachetelor. Ni s-a spus să ne adăpostim oricum pentru că sunt rămăşiţe ale rachetelor care ne pot răni” a spus Ruby.

Despre experiența trăită, ea povestește că a fost ceva care pare de neînchipuit în România. Vedeta mărturisește că îi este teamă de călătoria cu avionul deoarece a asistat la atacuri cu rachete care aveau ca țintă aeroportul.

„Pare ireal, nu putem procesa ce se întâmplă pentru că la noi în ţară lucruri de acest gen nu se întâmplă şi este ceva complet nou. Nu ştim exact cu ce ne confruntăm. Habar nu avem (n.r. cum ne întoarcem în ţară) pentru că am văzut cum au ţintit rachetele către aeroport şi nu ştiu ce zone, e foarte multă agitaţie aici. Nu ştim cum se va întâmpla. Mi-e şi frică să mă urc acum în avion. În seara asta, aveam un concert care s-a anulat.Ni s-a recomandat să ne izolăm şi dacă auzim o sirenă să nu scoatem capul pe balcon”, a mai spus Ruby.

Ana Baniciu și Raluka se află și ele în Israel

Clipe de panică trăiesc și Ana Baniciu și Raluka. Artistele se află în prezent în Tel Aviv. Raluka a transmis un scurt mesaj pe Instagram despre ceea ce trăiește. Ea povestește că de trei ore aude bombardamente iar orașul este pustiu.

„Ne-am trezit cu sirenele peste tot și de 3 ore auzim bombe. Bubuie în aer din câteva minute în câteva minute. E foarte ciudată senzația. Doamne! E o energie foarte ciudată în Tel Aviv. Nu sunt oameni aproape deloc pe stradă, sunt 3-4 oameni care merg și ei, probabil, spre case. Nu se mai aud bubuieli de aproape o oră. Deocamdată e liniște și pace. Să vedem ce se întâmplă de acum în colo. Să sperăm că totul va fi bine”, a anunțat Raluka pe Instagram.

Tot pe Instagram a transmis și Ana Baniciu un mesaj către fani. Ea povestește că abia luni are bilet de întoarcere, însă nu știe dacă aeroporturile vor mai fi deschise atunci.

„Stând în buncăr, se auzeau exploziile. Avem bilet de avion luni, de întoarcere. Nu știm dacă aeroporturile s-au închis, cert este că suntem în siguranță, totul va fi bine. În schimb, în seara asta era concert Bruno Mars, eram foarte entuziasmați că mergem toți. Bruno Mars a anunțat că nu mai susține concertul. Nu e nimeni pe stradă, înțeleg că au reușit să intre foarte mulți civili din Gaza în Israel și au început să se împuște pe stradă. E chiar război, în adevăratul sens al cuvântului”, a anunțat și Ana Baniciu pe Instagram.