Concertul lui Robbie Williams la Bucuresti a starnit un val de proteste dupa ce mii de spectatori au fost nevoiti sa stea la cozi imense pentru a-si cumpara o sticla cu apa.
Organizatorii concertului au transmis recent o scrisoare deschisa publicului prin care si-a cerut scuze pentru nereguli si au declarat ca toate persoanele care au mai ramas cu bani pe card ii vor primi inapoi. Potrivit comunicatului pe care organizatorii l-au postat pe pagina de Facebook, haosul provocat la concertul lui Robbie Williams, a fost din cauza ca firma de catering s-a retras cu trei zile inainte de concert.
Organizatorii concertului au transmis recent o scrisoare deschisa publicului prin care si-a cerut scuze pentru nereguli si au declarat ca toate persoanele care au mai ramas cu bani pe card ii vor primi inapoi. Potrivit comunicatului pe care organizatorii l-au postat pe pagina de Facebook, haosul provocat la concertul lui Robbie Williams, a fost din cauza ca firma de catering s-a retras cu trei zile inainte de concert.
„Am dorit sa acordam cat mai multor persoane oportunitatea de a-l vedea si asculta live pe Robbie Williams si sa le oferim o experienta de neuitat! Cu trei zile inaintea acestui eveniment, ne-am aflat intr-o situatie fara precedent pentru noi: firma de public catering, care organiza vanzarea la eveniment, ne-a informat, printr-un email, ca doreste sa se retraga din contractul agreat si semnat!
Starea de alerta provocata de neprofesionalismul si iresponsabilitatea acestor oameni fata de cei 64.000 de participanti la eveniment a afectat intr-o extrem de mare masura buna organizare a acestuia, incat se punea problema anularii concertului, sustine pe Facebook D&D East Entertainment.
Reprezentantii firmei de catering de la Fire, care au facut tot posibilul sa ne sprijine si sa sustina vanzarea si aprovizionarea publicului la eveniment cu personalul si logistica existente pe piata in acel moment, punandu-si in joc reputatia”, adauga sursa citata.
D&D East Entertainment le va rambursa sumele restante tuturor persoanelor.
„Se vor putea rambursa banii ramasi pe cardurile de eveniment ale participantilor din 3 locatii din Bucuresti ale Bancii Transilvania, si anume:
1. Sucursala Alba Iulia (Piata Alba Iulia nr. 2)
2. Sucursala Militari (Bd. Iuliu Maniu nr. 22)
3. Sucursala Obor (Mihai Bravu nr. 10) „
1. Sucursala Alba Iulia (Piata Alba Iulia nr. 2)
2. Sucursala Militari (Bd. Iuliu Maniu nr. 22)
3. Sucursala Obor (Mihai Bravu nr. 10) „
Am adaugat inca o locatie de unde se pot rambursa banii ramasi pe carduri, in Cluj:
Agentia Matei Corvin, Cluj-Napoca, Pta Unirii, nr 22″, anunta firma, care promite ca „rambursarea sumelor ramase se va realiza imediat, intr-o operatiune care dureaza cateva secunde”.
Pentru posesorii de carduri care nu au posibilitatea de a ajunge in niciunul din cele patru puncte, rambursarea poate avea loc si in orice unitate Banca Transilvania din tara, „prin predarea cardului, impreuna cu unele date personale care sa permita efectuarea viramentului (nume si numar de cont) „.
Pe de alta parte, Ursus, firma care s-a ocupat cu distributia berii, a cerut scuze pentru toate neplacerile create si le-a promis celor nemultumiti ca vor primi sase cutii de bere, la 500 de ml.
Agentia Matei Corvin, Cluj-Napoca, Pta Unirii, nr 22″, anunta firma, care promite ca „rambursarea sumelor ramase se va realiza imediat, intr-o operatiune care dureaza cateva secunde”.
Pentru posesorii de carduri care nu au posibilitatea de a ajunge in niciunul din cele patru puncte, rambursarea poate avea loc si in orice unitate Banca Transilvania din tara, „prin predarea cardului, impreuna cu unele date personale care sa permita efectuarea viramentului (nume si numar de cont) „.
Pe de alta parte, Ursus, firma care s-a ocupat cu distributia berii, a cerut scuze pentru toate neplacerile create si le-a promis celor nemultumiti ca vor primi sase cutii de bere, la 500 de ml.
Compania a anuntat si cum pot intra nemultumitii in posesia premiului: „Trimite-ne pe adresa info@momente.cool dovada participarii la concertul Robbie Williams din Bucuresti (poza alaturi de biletul de acces sau poza de la locul evenimentului). Vei fi contactat in termen de 5 zile lucratoare pentru furnizarea datelor de livrare. Cadoul va fi expediat in termen de 30 de zile de la confirmarea datelor personale. Pentru ca apreciem feedback-ul tuturor, ne poti trimite, in acelasi e-mail, sugestii pentru imbunatatirea experientei la astfel de evenimente”. se arata in comunicat.