Featured, International

Sinuciderea care a șocat Australia: o fată de 14 ani, imaginea unei firme celebre, și-a pus capăt zilelor

O adolescentă de 14 ani, care a fost imaginea unui celebre firme din Australia, și-a pus capăt zilelor din cauza mesajelor primite pe rețelele de socializare. Moartea ei a șocat Australia și a readus în atenție dezbaterea privind hărțuirea copiilor în mediul online, relatează BBC News. Tatăl ei a fost cel care a anunțat moartea fetiței, într-un mesaj emoționant, în care cere mai mult atenție asupra acestui fenomen. În plus, el i-a invitat la înmormântare pe cei care hărțuit-o pe adolescentă.

Amy „Dolly” Everett, vârstă de 14 ani, și-a pus capăt zilelor din cauza hărțuirii de pe rețelele de socializare. Tatăl ei nu a oferit multe detalii despre mesajele pe care aceasta le-a primit, însă a spus că fiica lui a vrut să „scape de răul din această lume”.

Într-un mesaj emoționant, el a afirmat că speră ca moartea ei să ajute la combaterea acestui fenomen și să „ajute ca alte vieți prețioase să nu fie pierdute”. Totodată, el i-a invitat la înmormântare pe cei care i-au agresat fiica.

„Dacă se întâmplă ca oamenii care au crezut că totul este o glumă și care simțeau superiori atunci când hărțuiau să vadă acest mesaj, vă rog să veniți la înmormântare să vedeți consecințele devastatoare pe care le-ați creat”, a scris acesta pe Facebook.

Amy „Dolly” Everett a fost imaginea uneia dintre cele mai cunoscute firme din Australia, Akubra. Fetița participase la vârsta de opt ani la o campanie de promovare a pălăriilor fabricate de companie. „Hărțuirea de orice fel este inacceptabilă”, a scris compania pe Facebook.

Moartea adolescentei a șocat întreaga țară și a readus în atenție discuțiile privind cyberbullying-ul. Potrivit sursei citate, unul din cinci copii din Australia au fost hărțuiți pe rețelele de socializare, anul trecut. Rata sinuciderilor la nivel național a scăzut în Australia, însă numărul persoanelor cu vârste cuprinse între 15 și 24 de ani a crescut în ultimii ani.

blank