Life, Stiri

Şefii METROREX n-au stofă nici de croitor

1 (8)

Celebrul Dorel, spaima şantierelor, s-a mutat mai nou în subteran. Personajul ce-i face pe români să se prăpădească de râs a luat acum chipul şi asemănarea angajaţilor Metrorex, care au făcut-o lată. Au aruncat peste 100 de milioane de euro pe trenuri… prea late pentru peroane!

Noile garnituri de la metrou, 16 la număr, cumpărate de la o firmă spaniolă, ar fi trebuit să intre în funcţiune zilele acestea, dar, surpriză! La probe, reprezentanţii Metrorex au observat că există o “mică” problemă. Trenurile sunt prea late pentru peroane!

«Situaţia va fi îndreptată»
“Este vorba de câţiva milimetri, foarte puţin şi numai în staţiile care sunt în curbă”, ne-a declarat Evelyn Croitoru, purtătorul de cuvânt al Metrorex, care a garantat că “situaţia va fi îndreptată cât mai curând”. Aşa că, muncitorilor nu le rămâne decât să ia la ciocan şi la daltă peroanele prea încăpăţânate să lase trenurile să intre în staţii.

Nici în Canada nu încap în tuneluri
Greu de crezut, dar şi companii occidentale, de mare prestigiu, pot rata un proiect grandios. Noile vagoane ale metroului din Montreal, asamblate de un consorţiu renumit, sunt prea înalte şi pe unele porţiuni nu încap în tuneluri.

Prin urmare, a fost nevoie ca bolta reţelei subterane să fie ajustată. Şi asta nu e tot. Pentru că noile vagoane cântăresc cu 13 tone mai mult decât cele vechi, şinele au fost consolidate. În plus, şi consumul sporit de energie pune probleme reţelei de metrou din metropola canadiană.

blank