Rareș Bogdan
Politic

Rareș Bogdan o critică pe Raluca Turcan

Europarlamentarul Rareș Bogdan, prim-vicepreședintele PNL, s-a arătat dezamăgit de atitudinea Ralucăi Turcan, colega sa de partid, pe care a acuzat-o că a venit cu critici în spațiul public la adresa politicilor formațiunii, în loc să discute în interiorul partidului.

Luni, când încă era ministrul Muncii, Turcan s-a plâns că Florin Cîțu, atunci încă premier, a lăsat-o fără bani pentru plata pensiilor și alocațiilor pe luna decembrie. Ea a reproșat și modul în care liberalii au negociat cu PSD.

Rareș Bogdan e supărat pe Raluca Turcan

Întrebat de ce crede că Florin Cîțu spune că e tensiune în PNL, Rareș Bogdan a răspuns: „Probabil domnia sa… a fost un om care a urmărit atent. Să nu vă închipuiți că s-a intrat cu zâmbetul pe buze și în pas de dans sau cu fericirea pe față în această alianță nefirească, da în primul rând am fost oameni de stat și nu oameni politici. Nu ne-am gândit la binele nostru personal”.

„De asta sunt personal supărat pe Raluca Turcan, colega mea, pentru că într-un moment dificil pentru PNL nu cred că avea ce să caute critica dânsei în spațiul public. PNL i-a dat mult Ralucăi Turcan. Nu mă așteptam ca tocmai de la dânsa să vină o critică care dacă venea în interiorul partidului o înțelegeam. Faptul că a ales spațiul public și a dezechilibrat sufletele a milioane de pensionari care s-au gândit că nu-și vor primi pensiile la timp mi s-a părut un fapt reprobabil și care nu e onorabil”, a mai spus Bogdan.

Ce criticase Raluca Turcan

Luni, Turcan l-a acuzat pe Cîțu că nu a făcut nimic pentru a rezolva problema plății pensiilor și alocațiilor: „Florin, ești dispus sa joci la poker pana și banii de pensii. De mai bine de o luna ma tin de capul tău și-ti spun repetat ca de vineri (26 nov) nu mai sunt bani de pensii și de alocații pt ca i-ai luat la rectificare doar ca sa dai tu bine la cifre in postările de pe facebook”.

„Consider ca echipa de negociere nu a purtat o negociere pentru PNL, ci a pregătit o garnitura și o foaie de parcurs pentru predarea la cheie a PNL către PSD”, a mai acuzat Turcan.

În replică, Florin Cîțu afirmase că Turcan trebuie să-și asume, căci ea e ministrul Muncii: „Doamna Turcan dacă avea ceva de spus putea să vină la ședința BPN nu în presă. Este ministrul muncii, să-și asume dacă nu mai sunt fonduri”.

blank