Actualitate

Principalele partide, PSD şi PNL se luptă pe televiziuni și online

Pregătirea campaniei electorale pentru parlamentare este în toi iar partidele politice trebuie să își maximizeze cât mai mult accesul la toate resursele de promovare și comunicare.
PSD şi PNL se războiesc la capitolul Mass-media, atât cea tradiţională, (televiziuni, presă scrisă) cât şi online (cu toate instrumentele sale: Facebook, Twitter, bloguri, Instagram) și live streamingul video, oferit acum cam de orice platformă.
Iată cum se prezintă cele două partide la acest capitol.

PSD:

– Social democrații au cea mai bună acoperire media posibilă. România TV (unde se joacă un tandem PSD – Ponta), Antena 3, sunt posturile cu cea mai mare audiență și unde se regăsesc cei mai mulți alegători ai PSD. Forța lor mediatică este de netăgăduit. Pe online, PSD are cea mai disciplinată echipă de comunicare și guerilla de atac. Postează doar un material în care să îi ataci pe Dragnea sau Ponta și vei vedea imediat cum se activează.

PNL:

– Liberalii se confruntă de ceva timp cu problema susținerii în spațiul media. Este partidul care, practic, nu are nici un trust media alături 100%, care să îl poată susține în campaniile sale importante. Da, la un moment se mai bagă Realitatea pe fir, numai că viitorul Realitatea este atât de incert, iar audiențele atât de mici, încât cu greu poți spune că ai de câștigat de acolo. Pentru PNL, o alternativă ar fi putut fi online-ul, numai că și aici liberalii au reușit să își ostilizeze mare parte din zonele de influență, prin gafe, prin decizii greu de explicat, printr-o comunicare uneori ternă, neadaptată unui mediu extrem de mofturos cum este cel al online-ului. Ori, cu lipsă de susținere pe media tradițională, cu un online ostilizat, cu presă scrisă inexistentă, PNL trebuie să își reinventeze comunicarea în așa fel încât mesajele sale să ajungă la toți votanții.

blank