Primul robot
IT&C

Primul robot de retail din România, lansat de Carrefour. Cumpărăturile nu vor mai fi o problemă

Adapta Robotics, companie specializată pe designul și producția de roboți non-industriali, va lansa primul robot de retail din România. Acesta va fi prezent în supermarketurile Carrefour, pentru a ajuta la cumpărături.

Adapta Robotics, companie specializată pe designul și producția de roboți non-industriali pentru automatizarea sarcinilor executate în mod uzual de oameni, urmează să lanseze primul robot de retail de pe piața românească, în parteneriat cu Carrefour România. El va fi adus pentru prima dată la evenimentul GoTech World 2022 de la Romexpo, în perioada 3-4 noiembrie. Acesta are scopul de a face mersul la cumpărături mai ușor și rapid.

„Ne aflăm într-o poziție pe cât de privilegiată, pe atât de challenging la Carrefour, prin modelul nostru unic de retail omnichannel, cu prezență multiformat fizic, cât și digital. Acest lucru ne activează un mindset orientat mereu spre tehnologie și inovație, indiferent că avem în vedere activitățile de retail sau aplicațiile noastre.

Primul robot din supermarketurile din România. Echipa Adapta Robotics a identificat nevoile noastre și le-a adresat printr-un produs pe cât de inovator, pe atât de relevant pentru core business-ul Carrefour România. MARCEL rezolvă într-o manieră eficace ceea ce pentru colegii mei din magazine reprezintă o continuă provocare. Totodată, acesta preia rolul de coleg neobosit care urmărește zilnic același scop – rezolvarea task-urilor repetitive rapid și corect. În felul acesta, suntem siguri că putem asigura o experiență optimă la cumpărături”, adaugă Nicolae Drîmbu, Director de Inovație Carrefour Romania.

Adapta Robotics a lansat și robotul MATT, un sistem de testare automată pentru dispozitive cu ecran tactil sau butoane fizice, care poate să testeze de la smartphone-uri, tablete sau laptopuri, până la sisteme infotainment sau aparatură medicală. Compania vrea să ajungă brandul european numărul 1 în crearea de roboți non-industriali.

Acum, compania lansează și ERIS, un robot dedicat industriei de retail pentru automatizarea identificării lipsei stocurilor și prevenirea erorilor de preț la raft. El va fi un ajutor de nădejde pentru angajații supermarketurilor, dar și pentru românii care merg la cumpărături. Acesta are și capacitatea de a reține informații esențiale despre produse, potrivit economica.net.