Actualitate, Stiri

Premiere: ce au făcut Cabral și Laura Cosoi la Pro TV și Vârciu și Ilinca Vandici la Kanal D.

AUDIENTE. Doua emisiuni de vara au debutat ieri. Traieste-ti vara, cu Laura Cosoi si Cabral, au intrat la Pro TV in locul lui Maruta, la bataie cu Acces direct, de pe Antena 1. Seara, dupa 22.00 Kanal D a dat startul unui program cu Liviu Varciu, Ilinca Vandici si Dorian Popa. Cu ce rezultate?

Cabral-si-Laura

Emisiunea lui Cabral si a Laurei Cosoi a plasat Pro TV pe locul doi pe toate targeturile, dupa Antena 1. Premiera de pe Kanal D a fost pe locul patru in clasament.

Paginademedia.ro va prezinta audientele celor doua programe estivale:

Cabral si Laura Cosoi au inceput pe locul doi

NATIONAL. La nivelul intregii tari, la emisiunea Traieste-ti vara, de pe Pro TV s-au uitat, in medie, 300.000 de romani pe minut. Pro TV a fost pe locul doi, dupa Antena 1, care avea o audienta dubla cu Acces Direct.

URBAN. Diferenta dintre Antena 1 si Pro TV s-a mentinut si la orase. Cabral si Laura Cosoi au avut 490.000 de telespectatori pe minut, iar Antena 1 cu Acces Direct era urmarita de un milion de oraseni.

COMERCIAL. Cabral si Laura Cosoi au atras 155.000 de telespectatori intre 18 si 49 de ani (3,1 rating pe target). Antena 1 a avut pe intervalul emisiunii Traieste-ti vara o medie de 256.000 de persoane din segmentul comercial (5,1 rating).

Liviu Varciu si Ilinca Vandici, O iubire de-o vara de locul patru

Emisiunea de pe Kanal D a debutat aseara pe locul patru pe toate cele trei targeturi. Emisiunea O iubire de-o vara, cu Liviu Varciu, Ilinca Vandici si Dorian Popa de la La La Band a inceput la 22.15 si s-a terminat dupa miezul noptii.

NATIONAL. La nivelul intregii tari, Varciu si Vandici au fost urmariti de 452.000 de romani pe minut. Locul patru, dupa Antena 1, Antena 3 si Pro TV.

URBAN. La orase, media emisiunii a fost de 190.000 de persoane. Tot locul patru, tot dupa Antena 1, Antena 3 si Pro TV.

COMERCIAL. Locul patru si pe acest target, dupa Antena 1, Pro TV si Antena 3. Media: 109.000 de telespectatori intre 18 si 49 de ani.

blank