Povestea unei românce care lucrează direct cu Mark Zuckerberg
Actualitate, Featured

Povestea unei românce care lucrează direct cu Mark Zuckerberg

Povestea unei românce care deţine una dintre cele mai mai înalte funcții la Facebook și lucrează direct cu Mark Zuckerberg este prezentată, sâmbătă, la ILikeIT.

Povestea româncei Loredana Crişan care lucrează la facebook este atât de apreciată în Statele Unite încât până și Barack Obama i-a dat follow. Pe Twitter, nu pe Facebook. O cunoaşteţi sâmbătă, pe Loredana, la emisiunea ’’ILikeIT″ 

Loredana Crișan este la Facebook din 2016 şi este vicepreședintele departamentului de design pentru Facebook Messenger. Româncei i se datorează “Rooms”, facilitatea prin care putem purta convorbiri video cu până la 50 de persoane în acelaşi timp.

A lucrat la acest proiect direct cu Mark Zuckerberg.

Loredana Crișan, FB Messenger VP product design: „Ne vedeam în fiecare zi și discutam toate aspectele legate de design și interfață. Este pasionat de produse și vrea să înțeleagă absolut orice și să contribuie și el.
(…)
Este incredibil de deștept și înțelege toate aspectele relațiilor umane și cum să creezi conexiuni între oameni și cum să-i aduci împreună mai aproape.”

Sute de români din întreaga lume lucrează, în acest moment, pentru Facebook. Pe cei din Londra i-am vizitat în 2019, înainte de pandemie. Acolo este şi ea mai mare comunitate de români. Acum, mai toţi muncesc de acasă, aşa că inclusiv peste ocean sediul din Silicon Valley este de nerecunoscut.


Loredana Crișan: „Este într-adevăr pustiu și probabil trist. Mulţi, cam toţi, vrem să ne întoarcem pentru că este foarte diferit când lucrezi împreună, în persoană, sau de acasă. Am realizat că putem face asta și de acasă, dar nu se compară.”

Facebook a înregistrat în 2020 venituri nete de aproape 30 de miliarde de dolari. Este și acum cel mai de succes brand, în social media. Au adus, însă, foarte multe schimbări platformelor pe care le dețin, dar…..inspirându-se de la alții. Messenger Rooms folosește rețeta Zoom. Pe Instagram, au apărut Reels, în încercarea de a nu pierde teren în fața succesului avut de TIkTok. Iar acum, la fel ca toată planeta, stau cu ochii pe Clubhouse.