Actualitate, Stiri

Perfecţionarea angajaţilor din administraţia publică

Un nou proiect cu fonduri europene a fost lansat de Primăria Sectorului 2

primaria

Un nou proiect de succes în valoare de peste 818.000 de lei finanţat din fonduri europene a fost lansat de primarul Neculai Onţanu joi, 21 noiembrie.

Programul prevede creşterea serviciilor oferite bucureştenilor prin perfecţionarea a 300 de angajaţi ai administraţiei publice locale a sectorului 2.

Proiectul de perfecţionare a personalului face parte din cele 14 proiecte cu fonduri europene în valoare totală de 182.919.160 de lei care sunt derulate de Primăria Sectorului 2, acestea fiind structurate astfel: 8 proiecte implementate în valoare de 43.315.969 lei, 4 proiecte în implementare în valoare de 122.072.598 lei şi 2 proiecte pentru care se vor semna contracte de finanţate în valoare de 17.530.593 lei.

Proiectele Primăriei Sectorului 2 finanțate din Fondurile Structurale ale Uniunii Europene au fost prezentate de edilul Neculai Onţanu la Bruxelles, în cursul lunii octombrie a.c., în cadrul evenimentului „OPEN DAYS –  Săptămâna regiunilor şi orașelor europene”.

Cu această ocazie, reprezentanții instituțiilor responsabile pentru alocarea fondurilor europene au remarcat profesionalismul demonstrat de Primăria Sectorului 2 din Bucureşti care a reușit să fie printre cele mai performante instituţii în accesarea şi obținerea de fonduri de la Uniunea Europeană, având selecționate cele mai multe proiecte structurale.

Noul proiect implementat de Primăria Sectorului 2 şi intitulat „Eficacitate prin perfecţionare“ este finanţat din Fondul Social European – Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative, Axa prioritară 1 şi are ca obiectiv general creşterea eficacităţii administraţiei publice locale a sectorului 2 prin instruirea şi dezvoltarea profesională a angajaţilor săi.

În acest sens, în funcţie de specificul activităţii Primăriei Sectorului 2 vor avea loc o serie de cursuri de perfecţionare desfăşurate în 6 domenii majore, respectiv management public, comunicare publică, tehnologia informaţiei, reformă şi legislaţie, resurse publice şi dezvoltare personală.

Durata de implementare a proiectului este de un an, timp în care 300 de funcţionari publici şi personal contractual, atât cu funcţii de conducere cât şi cu funcţii de execuţie, din cadrul Primăriei Sectorului 2 şi instituţiilor şi serviciilor publice aflate sub autoritate Consiliului Local Sector 2 vor participa la 24 de cursuri de formare profesională din domenii specifice activităţii desfăşurate.

Astfel, se va obţine creşterea gradului de instruire a personalului din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 2 şi al instituţiilor şi serviciilor publice aflate sub autoritatea Consiliului Local Sector 2, aspect esenţial pentru creşterea eficacităţii organizaţionale.

 

 

blank