Zuckerberg
IT&C

Mark Zuckerberg a luat decizii dure privind angajații Meta

Mark Zuckerberg a declarat că unii angajați Meta vor împărți birourile ca măsură de reducere a costurilor. CEO-ul Meta a anunțat planurile într-un memoriu trimis angajaților cu privire la disponibilizările din întreaga companie.

Meta, cunoscută anterior sub numele de Facebook, intenționează să reducă numărul angajaților cu 13%. „Văd disponibilizările ca o ultimă soluție, așa că am decis să reținem alte surse de costuri înainte de a-i lăsa pe angajați să plece”, a scris Zuckerberg. El a adăugat că ar avea ca rezultat o „schimbare culturală semnificativă” în modul în care funcționează Meta.

Schimbări în interiorul companiei

„De exemplu, pe măsură ce ne micșorăm amprenta imobiliară, trecem la partajarea biroului pentru persoanele care își petrec deja cea mai mare parte a timpului în afara biroului”, a spus Zuckerberg. „Vom implementa mai multe modificări de reducere a costurilor în lunile următoare”.

CEO-ul a spus că, deși Meta a redus costurile prin micșorarea spațiului de birouri, printre alte măsuri, nu a fost suficient pentru a alinia cheltuielile cu creșterea veniturilor. Prin urmare, compania a decis să concedieze angajați. Acest lucru va ajuta Meta să reducă costurile, a spus Zuckerberg.

„Nu numai că ne luăm rămas bun de la oamenii cu care am lucrat îndeaproape, dar mulți dintre voi simțiți și incertitudine cu privire la viitor”, a spus Zuckerberg. „Vreau să știți că luăm aceste decizii pentru a ne asigura că viitorul nostru este puternic”.

Munca de la distanță

În octombrie, Zuckerberg a declarat, în timpul unui apel privind veniturile pentru rezultatele din trimestrul al treilea al Meta, că plănuiește să reducă numărul spațiilor în care se lucrează, deoarece mai mulți angajați lucrează de la distanță.

Meta se așteaptă ca majoritatea angajaților săi să petreacă cel puțin jumătate din timp la birou. Directori superiori, cum ar fi Zuckerberg și șeful Instagram, Adam Mosseri, au acceptat munca de la distanță, potrivit Business Insider.