Cafea
Life

Mari branduri de cafea au căzut testul de calitate, în Germania

Mai multe branduri cunoscute de cafea au căzut testul de calitate în Germania. Studiul a arătat că prețul acestor cafele nu se justifică.

Mai multe branduri cunoscute de cafea au căzut testul de calitate în Germania. Revista ÖKO-TEST a examinat peste 20 de tipuri de cafele măcinate cu tărie medie. Evaluarea gustului a variat de la „foarte bun” la „slab”.

Studiul arată că nici prețul ridicat, cât nici mărcile cunoscute nu sunt un indicator de încredere al calității cafelei prăjite. 12 produse au impresionat cu note parțiale bune sau foarte bune din punct de vedere al mirosului, gustului și al echilibrului de contaminanți din cafea.

Ce probleme au fost găsite

Revista a găsit și câteva probleme. Ea a evaluat valorile acrilamidei. În 13 produse au fost măsurate, iar nivelul de poluanți este unul destul de ridicat. ÖKO-TEST a stabilit un punct de referință strict. În studiu a fost considerată o valoare mai mare, doar dacă valorile orientative aplicabile ale UE pentru acrilamidă în cafeaua prăjită au fost epuizate cu mai mult de jumătate. Substanța se formează atunci când boabele de cafea sunt prăjite și este considerată un posibil cancerigen.

Brandurile de cafea care n-au trecut testul

Brandurile de cafea care n-au trecut testul de calitate sunt:

– Alnatura Kaffee gemahlen
– Gut & Günstig Gold aromatisch Röstkaffee
– Melitta Auslese Klassisch
– Jacobs Krönung
– Dallmayr Classic
– Tchibo Der Herzhafte
– Eilles Kaffee Gourmet

Cei care au făcut studiul au constatat că produsele nu sunt convingătoare în ceea ce privește cultivarea și transparența lor.

Brandurile de cafea care au trecut testul

În toate criteriile de testare: gust, ingrediente, cultivarea cafelei și transparență, un singur produs a fost bun sau foarte bun. Acesta se numește „Fair pounds organic coffee from fair trade, ground” de la Gepa. Printre cafelele prăjite convenționale, „Amaroy Extra, cafea prăjită măcinată” de la Aldi a fost în top. Din punct de vedere a cultivării cafelei și a transparenței produsului, această a fost evaluată „satisfăcător”. A obținut un punctaj „bun” în ceea ce privește gustul și ingredientele.

blank