Comunicate de presa, Continut Sponsorizat

LEMET, raport de responsabilitate socială: Peste 300.000 de euro pentru fapte bune

Lemet, unul dintre liderii pieței de mobilă din România, și-a intensificat în perioada pandemiei eforturile pentru susținerea proiectelor de responsabilitate socială. Astfel, în nume propriu sau prin Asociația “Bucuria de a Învinge”, compania a direcționat în ultimii doi ani peste 300.000 de euro pentru proiecte dintr-o arie largă de domenii, de la cultură şi educaţie până la sport şi activităţi cu scop umanitar. În cadrul parteneriatelor existente, s-au făcut sponsorizări către asociații, fundații sau instituții locale. În plus, ținând cont de impactul nefast pe care l-a avut pandemia de Covid-19, s-au inițiat demersuri pentru a susține noi proiecte sociale și oameni care au avut nevoie de ajutor.

Impact benefic în comunitate

Lemet a fost mereu alături de Spitalul Municipal Câmpina, dar în perioada pandemiei a acordat o și mai mare atenție nevoilor unității medicale. Astfel, din momentul în care s-a conturat clar pericolul reprezentat de coronavirus, compania a sponsorizat achiziția a trei ecografe portabile, în valoare de 100.000 lei.

Cu toate că provocările pandemiei s-au simțit și în businessul Lemet, compania a continuat să susțină toate proiectele în care s-a implicat de-a lungul timpului. La nivel local, Lemet este principalul sponsor al Fundatiei Leaders, organizatoare a Programului “Leaders Explore”, aflat deja la cea de-a V-a ediție. Este vorba despre un program prin care adolescenții sunt provocați să ia decizii, să încerce lucruri noi, să schimbe, să analizeze, să-și depășească limitele și să fie curioși. Totodată, Lemet a sponsorizat Concursul Național de Design Mobilier organizat de Asociația Producătorilor de Mobilă din România, susținând astfel tinerii designeri și arhitecți, cât și Gala Topului Firmelor Prahovene, organizată în anul 2021 de către Camera de Comert și Industrie.

Lemet a susținut în ultimii nouă ani competiția de ciclism Royal Race, organizată în prezent de Fundația Young Motivation. Evenimentul sportiv are o importantă componentă caritabilă, fondurile strânse fiind direcționate în primul rând către tratamentul copiilor cu autism.

Un nou proiect de CSR pentru anul 2022 este sprijinirea Fundației Romanian Angel Appeal, care își propune să susțina educația nonformală în patru școli din două comunități.

Fapte bune prin Asociația “Bucuria de a Învinge”

Susținută de Lemet, Asociația “Bucuria de a Învinge” este o organizație nonprofit care a luat naștere în 2005. Scopul principal al acesteia este sprijinirea persoanelor defavorizate din comunitate, cum ar fi copiii abandonați sau cei care se află în familii cu venituri insuficiente, batrânii care au nevoie de ajutor, dar și alte categorii de persoane care nu au posibilitatea de a se întreține. Astfel, se urmăreste acordarea de sprijin material orfelinatelor, școlilor, instituțiilor de învațământ, de cultură, a celor cu caracter religios, spitalelor și cluburilor sportive.

În ultimii doi ani, Asociația “Bucuria de a Învinge” și-a împărțit bugetul său, de aproape 200.000 de euro, astfel: 20% către activități sportive, 30% către activități culturale, de învățământ și lăcașe de cult, iar jumătate din sumă a fost folosită pentru sponsorizarea persoanelor din comunitate (cazuri de boală sau cazuri sociale).

Pe lângă sprijinul companiei, Asociația se bucură și de susținerea angajaților Lemet, o mare parte dintre aceștia redirecționând 3,5% din impozitul pe venit.

În acest an, Lemet și Asociația “Bucuria de a Învinge” vor continua proiectele caritabile, alocând noi resurse celor care au nevoie de sprijin.

blank

LEMET a împlinit anul acesta 30 de ani de la înființare

Cu sediul în Brebu, compania  deține 10 linii de producție cu tehnologii de ultimă oră, complet automatizate, pentru prelucrarea panourilor compozite din lemn și a lemnului masiv. În total, fabrica LEMET și halele de depozitare acoperă o suprafață de 41.000 de metri pătrați. Compania operează rețeaua LEMS, cel mai mare lanț de magazine de mobilă din România. Acoperind aproape toată țara, cele 70 de magazine LEMS au o suprafață totală de retail de peste 70.000 metri pătrați. Pe platforma LEMET de la Brebu și în rețeaua LEMS lucrează peste 1600 de angajați.

blank