Ioana Ginghină
Featured, Life

Ioana Ginghină critică programul dur de școală al fiicei: „Pleacă dimineața și se întoarce la 20.30”

Ioana Ginghină critică programul de coșmar pe care fiica ei îl urmează cu conștiinciozitate în timpul școlii. Actrița consideră că ministrul Educației este absurd.

Ioana Ginghină a criticat dur propunerea ministrului Educației, care a declarat că ar trebui ca numărul orelor săptămânale de școală Isă crească. Actrița a povestit cum decurge o zi obișnuită din viața fiicei sale Ruxandra, în vârstă de 13 ani, care de acasă dimineața și ajunge acasă seara după ora opt.

Ioana Ginghină a mai precizat că spațiul din școala de stat unde învață fiica ei, în ciclul gimnazial, este foarte restrâns, de aceea elevii sunt împărțiți în grupe de dimineață și de seară.

„Domnii aceștia ori nu trăiesc în România, ori n-au copii și nici habar de ceea ce se întâmplă în învățământul de stat, ori și-au dorit să mă enerveze pe mine la ceas de seară. Nu știu de ce nu vor profesorii ca elevii să stea mai mult la școală, dar vă pot spune de ce nu vor părinții. Am un copil care trece în clasa a VII-a la o școală de stat din București. Majoritatea elevilor de gimnaziu învață după-amiaza pentru că nu avem destule clase într-o școală să meargă toți dimineața, cum ar fi normal. Deci copilul meu trebuie să plece la 11.30 de acasă și mai ajunge înapoi la 19.30, chiar 20.30”, a scris actrița pe blogul ei.

Ioana Ginghină: „Sunt ca un mic roboțel”

Actrița a mai menționat că atunci când fiica ei ajunge acasă, la aproximativ șapte seara, se apucă imediat de teme. Cu toate acestea fata nu se plânge de oboseală, însă Ioana Ginghină a declarat se trezește la înainte de ora șase dimineața și că pregătește totul după un program strict

„La 18:30 sau 19:30 se termină cursurile, mai facem o oră până acasă și apoi, dacă nu știați, se mai apucă și de lecții. Eu am norocul că am sediul școlii de actorie undeva în centru, aproape de școala ei. Mai vine și se odihnește o jumătate de oră după meditații. Ea nu prea se plânge de oboseală pentru că toți copiii sunt așa, dar nu cred că e normal, copiii muncesc mai mult decât noi, adulții, nu mai au timp de nimic altceva. Încă de seara calc hainele pentru a doua zi, pregătesc pachețelul, sendvișurile. Dimineața mă trezesc la 5.45 și doar apăs pe butoane. Sunt ca un mic roboțel. Abia după ce o las pe ea la meditații și ajung la birou îmi beau și eu cafeaua, mă machiez”, a povestit actrița, potrivit Click.

blank